مشهد- سالار عقیلی خواننده نام آشنای موسیقی سنتی ایران آغاز چهلمین سال زندگی خود را در خانه دلها و در کنار معلولان آسایشگاه شهید فیاض بخش مشهدجشن گرفت.

سالار عقیلی تولدش را در آسایشگاه معلولان شهید فیاض بخش مشهد جشن گرفت

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین در این جشن تولد که شامگاه پنج شنبه ۱۱ آذرماه و مصادف با نخستین روز ماه ربیع الاول در محل این موسسه خیریه برگزار شد زمزمه مهربانی «وطنم» اثر ماندگار و مشهور استاد عقیلی در گوش مددجویان آسایشگاه معلولان شهید فیاض بخش طنین انداز شد و موجی از شادی و شعف خانه دل ها را فرا گرفت.

در این جشن که به بهانه تولد این خواننده سنتی برگزار شد «محمد رضا طالقانی» پهلوان و قهرمان کشتی جهان و رییس سابق فدراسیون کشتی نیز حضور داشت.

پیش از مراسم جمعی از فرزندان خانه دلها در فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد از سالار عقیلی استقبال به عمل آورده و وی را تا محل آسایشگاه معلولین شهید فیاض بخش مشهد مشایعت کردند.

سالار عقیلی خواننده موسیقی سنتی ایرانی و دانش آموخته ی هنرستان موسیقی سوره و نیز دارای مدرک کارشناسی در رشته  بازیگری تئاتر متولد ۱۱ آذر ۱۳۵۶ از تهران است.

وی خواننده ثابت ارکستر موسیقی ملی ایران و سابقه کار با گروه دستان، گروه راز و نیاز و ارشد طهماسبی را دارد. عقیلی سرود ایران جوان را با اجرای ارکستر ملل در کارنامه دارد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.