بجنورد- وزش باد شدید و طوفان با سرعت ۸۲ کیلومتر که از صبح امروز نواحی بسیاری از استان خراسان شمالی را درنوردید به دلیل کاهش دید افقی موجب انسداد مسیر ارتباطی بجنورد-جنگل گلستان شد.

مسیر ارتباطی بجنورد-جنگل گلستان مسدود شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، شدت وزش باد و افزایش گرد و غبار موجب شد تا شعاع دید رانندگان در این مسیر به کمتر از ۱۰ متر برسد.

در همین راستا پلیس راه استان خراسان شمالی به منظور ایمنی رانندگان و خودرو های عبوری و پیشگیری از حوادث احتمالی نسبت به انسداد محور بجنورد-جنگل اقدام کرد.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی در همین راستا از تمهیدات ویژه برای اسکان مسافران و زائران در شهرهای بجنورد و آشخانه خبر داد.

حسین عظیمی بیان کرد: در همین استا تمامی حسینه ها و مساجد برای اسکان موقت مسافران یا زائران در نظر گرفته شده است و پس از فروکش کردن طوفان  نسبت به بازگشایی مسیر بجنورد- جنگل گلستان اقدام می شود.

وی از  رانندگان به ویژه زائران حرم رضوی (ع) که قصد بازگشت به استان های شمالی را دارند درخو.است کردتا از مسیر بجنورد- سنخواست- جاجرم- گرمه و میامی استفاده کرده و همچنین مسافرانی که قصد عزیمت به تهران را دارند مسیر بجنورد- اسفراین-سبزوار را انتخاب کنند.

گفتنی است شدت طوفان و کاهش دید امروز ظهر موجب انسداد مسیر ارتباطی آشخانه-جنگل گلستان شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.