شهرکرد- بارش سنگین برف که از روز پنجشنبه مناطق کوهستانی استان چهارمحال و بختیاری را تحت تاثیر قرار داده است ظهر جمعه به انسداد گردنه«عسل کشان» کوهرنگ منجر شد.

محور کوهستانی شهرکرد-کوهرنگ مسدود شد/برف ارتباط ۱۰ روستا را قطع کرد

به گزارش قدس آنلاین با ورود سامانه بارشی به استان و بارش نخستین باران پاییزی در چهارمحال و بختیاری بسیاری از معابر شهر کرد در روز گذشته دچار آبگرفتگی شد تردد بسیاری از شهروندان و خودرو ها را با اختلال و کندی همراه کرد.

این سامانه بارشی شب گذشته در ارتفاعات و مناطق کوهستانی بابارش برف سنگین خودنمایی کرد و به گفته مسئول راهداری و حمل و نقل جاده ای کوهرنگ ظهر امروز موجب انسداد گردنه عسل کشان در محور شهرکرد-کوهرنگ شد.

وحید باقری با بیان اینکه ارتفاع برف در این محور به بیش از ۵۰ سانتیمتر رسیده است بیان کرد: به دلیل بارش برف سنگین پنجشنبه شب تاکنون در این خطه راه ارتباط ۱۰ روستا مسدود شده است که با تلاش اکیپ های راهداری مستقر در منطقه بازگشایی شد.

امداد رسانی ادامه دارد

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان چهارمحال و بختیاری  نیزبا بیان اینکه بارش شدید باران در شهرستان بروجن موجب آبگرفتگی خانه های شهر گندمان شده است بیان کرد: نیروی های امدادی هلال احمر با تجهیزات کامل برای امداد رسانی به شهر گندمان این استان اعزام شده اند.

برومند جهانگیری گفت: راه ارتباطی  روستای سرآقاسید شهرستان کوهرنگ به واسطه بارش برف و باران مسدود شده است و حدود ۴۰ نفر از اهالی این روستا که از سفر مشهد باز می گشتند در جاده ارتباطی این روستا دچار مشکل شده اند که نیروهای امدادی هلال احمر به این افراد امدادرسانی کردند.

وی افزودک در حال حاضر تعداد ۴۰ نفر از مسافران در یکی از حسینیه های منطقه اسکان داده شدند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.