اراک- معاون استاندار مرکزی گفت: نخستین پرواز از خط هوایی اراک به مقصد کشور عراق و نجف اشرف دایر شد.

خط پروازی اراک به نجف اشرف برقرار شد

به گزارش قدس آنلاین، عزیز فیلی با اشاره به وضعیت پروازهای فرودگاه اراک اظهار داشت: ایجاد پروازهای اراک به‌رغم مشکلات مختلف کار سختی بود که خوشبختانه در سال۹۵ موفق شدیم تعدادی پرواز مانند پرواز از اراک به سمت عسلویه و نیز به سمت مشهد را برقرار کنیم.

وی افزود: از سویی به دنبال برقراری پرواز عتبات هستیم و خوشبختانه هفته گذشته از اراک به مقصد بغداد نخستین پرواز در این خط هوایی انجام شد و پرواز برگشتی نیز از نجف به اراک است که انجام می‌گیرد.

فیلی تصریح کرد: خوشبختانه کد بین المللی اراک در برند جهانی و فرودگاهی سراسر کشور محقق شد که پروازها از اراک به مقصد کشور ازاین پس اتفاق می‌افتد.

وی ادامه داد: قرارداد برای انجام پروازها با شرکت ایرلاین آتا انجام شده که نخستین پرواز نیز با ظرفیت ۱۳۵نفر پروازبه مقصد کشور عراق انجام شد.

معاون عمرانی استاندار مرکزی بر ضرورت رفع مشکلات حوزه پروازها از فرودگاه اراک گفت: امیدواریم بتوانیم موانعی که در راه توسعه پروازهای فرودگاه اراک مانند هندلینگ و موارد مورد نیاز فرودگاه را برطرف کنیم و با تکمیل موارد مورد نیاز در این فرودگاه، پروازها از مقصد اراک را توسعه دهیم.

وی بیان کرد: پروازها از اراک به مقصد کیش و اهواز نیز در حال بررسی است که درصورت داشتن ظرفیت و وجود استقبال مردمی اقدام به برقراری پروازها به این دو شهر نیز در دست اقدام قرار می‌گیرد.

فیلی خاطرنشان کرد: خوشبختانه تاکنون ایرلاین‌های زیادی در کشور برای برقراری پروازهای فرودگاه اراک اعلام آمادگی کرده‌اند که این خود جای امیدواری دارد.

معاون عمرانی استاندار مرکزی درباره مشوق‌های جذب مسافر برای پروازها گفت: تلاش داریم تا در بخش قیمت‌ها پایین‌ترین قیمتی که ایرلاین‌ها ارائه می‌کنند انتخاب کرده و بلیط پروازها با قیمت حداقلی این ایرلاین‌ها به مردم ارائه شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.