تیم فوتبال سیاه جامگان در صورتی که از سه بازی آینده خود تا نیم فصل امتیازات لازم را کسب کند شرایط را کاملا تغییر خواهد داد.

فرصتی که سیاه جامگان از دست داد/ تدابیر ویژه برای ۳ بازی تا نیم فصل

به گزارش قدس آنلاین، شکست خانگی سیاه جامگان مقابل نفت آبادان برای خداداد عزیزی آنقد تلخ بود که برای لحظات محکم به سرش بکوبد. این اتفاق درست زمانی رخ داد که میثم حسینی مدافع این تیم در فرصتی عالی توپ را از دست داد تا آه از نهاد مدیر فنی سیاه جامگان بلند شود. مدیر فنی که البته سرمربی هم هست.

هر چه بود تمام شد. سیاه جامگان در مشهد یک بر صفر به نفت آبادان باخت. سه امتیاز ارزشمند از کف این تیم پرید. در حالی که انتظار می رفت مشهدیها برنده بازی باشند. اگر این اتفاق رخ می داد تیم سیاه جامگان ۱۴ امتیازی می شد و جای گسترش فولاد را در رده دوازدهم جدول می گرفت و با فولاد که در رده ششم قرار گرفته است تنها ۲ امتیاز فاصله می گرفت.

سیاه جامگان تا قبل از نیم فصل سه بازی دیگر را پیش روی خود می بیند. سه بازی مهم با امتیازاتی ویژه. با توجه به شرایطی که این تیم در جدول رده بندی پیدا کرده است کسب امتیازات این دیدار برای تیم مشهدی حیاتی خواهد بود.

به نظر می رسد با داشتن تاکتیکی ویژه برای این دیدارها، می توان تا نیم فصل اوضاع را تغییر داد. سه بازی و ۹ امتیاز. این همه آنچه است که پیش روی شاگردان خداداد عزیزی قرار گرفته است.

روی کاغذ کسب امتیازات این دیدارها دور از ذهن نیست اما در عمل اوضاع متفاوت است. سیاه جامگان در هر صورت باید با تاکتیکی خاص برای این سه بازی ظاهر شود. به نظر می رسد کسب ۶ یا ۵ امتیاز از سه بازی شرایط را تغییر خواهد داد و دست کم باید این اتفاق رخ بدهد.

سیاه جامگان روز جمعه ۱۹ آذرماه باید در زمین تیم پیکان به میدان برود. پیکان این هفته با سه گل در زمین تیم ذوب آهن شکست خورد و بدنبال جبران باخت است. این تیم در بازی مقابل پرسپولیس هم نشان داد که در دیدارهای خانگی تیمی قدرتمند است و باید مراقب این تیم بود. شاید کسب یک تساوی هم برای سیاه جامگان در این بازی خارج از خانه بد نباشد.

سیاه جامگان روز ۲۶ آذرماه باید در مشهد به مصاف ماشین سازی تبریز، قعرنشین لیگ برتر برود. این مهمترین بازی پیش روی سیاه جامگان است چرا که باید امتیازات کامل آن را کسب کنند. برتری در این مسابقه شرایط را عوض خواهند کرد. اگر امتیازات این دیدار به طور کامل کسب نشود اوضاع دیگر چندان مساعد نخواهد بود.

بازی پایانی نیم فصل تیم سیاه جامگان نیز مقابل پرسپولیس تهران، صدرنشین لیگ برتر است. مقابله با تیم برانکو در ورزشگاه آزادی این روزها برای همه تیم ها دشوار است با این حال ماشین سازی قعرنشین هم نشان داد کسب امتیاز از این تیم دور از ذهن هم نیست. اگرچه ماشین سازان این فرصت را از دست دادند.

پخش مستقیم این بازی و انگیزه های مضاعف بازیکنان برای تقابل با استقلال و پرسپولیس که در دید رسانه های و عمومی قرار دارد کاملا با بازی های دیگر فرق می کند. بهر روی سیاه جامگان برای کسب امتیاز خود را آماده این بازی می کند تا در پایان دور رفت وضعیت را تغییر دهد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.