کرمان- استاندار کرمان صبح شنبه در سفر به شهرستان زرند، دبیرستان دخترانه شهید میرزایی روستای بخش هوتک وپلاتوی شهرستان زرند را افتتاح واز کارخانه واگن سازی شهرستان زرندبازدید کرد.

چندین طرح فرهنگی و عمرانی با حضوراستاندار کرمان به بهره برداری رسید

به گزارش قدس آنلاین رزم حسینی صبح شنبه در سفر به شهرستان زرند، پیش از ورود به این شهرستان مدرسه دخترانه ام البنین روستای هوتک را افتتاح کرد.

وی در حاشیه افتتاح این مدرسه گفت: احداث مدرسه توسط خیرین کاریست که در راستای اعتلای انسانی صورت می پذیرد.

وی با اشاره به اینکه امروز در کشور نیازمند گسترش فرهنگ مدرسه سازی توسط خیرین هستیم، افزود: هم اکنون ۵۰ درصد مدارس کشور نیازمند نوسازی است و هزینه های دولتی پاسخگو نیست، لذا نیازمند حضور بیشتر خیرین در این زمینه ایم.

استاندار کرمان با تاکید بر اینکه کرمان استانی زلزله خیزی است و تعداد قابل ملاحظه ای زمین لرزه هر ساله داریم خاطر نشان کرد: در این راستا باید نسبت به استحکام سازی مراکز آموزشی اقدامات لازم صورت پذیرد.

استاندار کرمان در ادامه با اهدای لوح سپاس از اکبر میرزایی پدر شهید میرزایی تقدیر و تشکر نمود.

دبیرستان دخترانه دوره اول ام البنین هوتک در زیربنایی به مساحت ۶۷۱متر مربع مساحت و در ۳ کلاس با هزینه ای بالغ بر۷۳۰ میلیون تومان به صورت مشارکتی توسط خیر احداث شده است.

در ادامه سفر استاندار کرمان به شهرستان زرند از پروژههای بهسازی لرزه ای ساختمان ایستگاه بین المللی راه آهن  واز کارخانه واگن سازی این شهرستان بازدید کرد.

همچنین با حضور استاندار کرمان  پلاتوی  شهرستان زرند که به صورت مشارکتی بین اداره کل ارشاد اسلامی استان و شهرداری زرند ساخته شده به بهره برداری رسید.

در حاشیه مراسم بهره برداری  رزم حسینی استاندار کرمان با اشاره به حرکت بزرگی در راستای گسترش فرهنگ اسلامی بوده و می تواند در مباحث اجتماعی و اقتصادی تاثیر گذار باشد، افزود: راه اندازی چنین مراکز فرهنگی می تواند در راستای تعالی اسلامی با بهره گیری ازفناوری های روز مد نظر قرار بگیرد و با توجه به بمباران اطلاعاتی حال حاضر برای دیانت مردم و به ویژه نسل جوان از ابزار های نوین بهره جست.

وی گفت:باید  از ابزار هنر برای عمق بخشیدن به مسائل فرهنگی استفاده شود.

استاندار کرمان از اداره کل ارشاد اسلامی استان خواست راه اندازی پلاتوهای  پنجگانه سطح استان را پیگیری و راه اندازی نمایند و افزود:استانداری در این تفاهم نامه به تعهدات خود عمل کرده و لذا اداره کل ارشاد از طریق وزارتخانه پیگیری نماید تا وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز هر چه سریع تر به تعهدات خود در این راستا عمل نماید.

در ادامه سفر رزم حسینی به شهرستان زرند به همراه جمعی از مسئولین  شهرستان زرند در جمع مردم در مسجد جامع جرجافک حضور پیداکرد.

استاندار کرمان پس سخنرانی و دیدار با مردم، پروژه گازرسانی به مجموعه روستاهای جرجافک را افتتاح کرد.

این مراسم باحضور جمعی ازمسئولین و اقشارمختلف مردم برگزار شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.