تیم‌های باشگاهی والیبال بانوان در تعطیلی ۳ هفته‌ای لیگ به خاطر برگزاری اردوی تیم ملی تمرینات‌شان را پیگیری می‌کنند.

تمرینات‌ را بدون ۷ ملی‌پوش‌مان دنبال می‌کنیم

به گزارش قدس آنلاین، فریبا صادقی، سرمربی تیم والیبال بانوان ذوب‌آهن در گفت وگو با تسنیم اظهار داشت: 7 بازیکن تیم ذوب‌آهن در اختیار تیم ملی است که 3 بازیکن در تیم بزرگسالان و 4 بازیکن در تیم امید حضور دارند. در این شرایط نفرات کمی در تمرینات خود داریم.

وی ادامه داد: پس از پایان تعطیلات لیگ، بازی سختی برابر بانک سرمایه داریم. این تیم نیز بازیکنان ملی‌پوش خود را در تمریناتش در اختیار ندارد اما با توجه به این که تعداد بازیکنان ملی‌پوش این تیم بیشتر از ماست به تبع آن در اردوهای تیم ملی بهتر می‌توانند به آمادگی بهتری برسند.

صادقی افزود: دو بازی نخست خود را با برد پشت سر گذاشتیم و در نظر داریم با همین روند به کارخودمان در لیگ ادامه بدهیم. بازیکنان این تیم نسبت به سال گذشته توانمندتر شده‌اند و با روحیه هستند. امیدواریم این حس برد تا آخر لیگ در بازیکنان تیم ذوب‌آهن باقی بماند.

سرمربی تیم والیبال ذوب آهن اشاره‌ای هم به بازی هفته دوم این تیم برابر پارسه داشت و درباره داوری این دیدار گفت: مربیان تیم پارسه در حالی نسبت به داوری این بازی اعتراض داشتند که با نگاهی به پوئن‌های این دیدار مشخص است که بازی آن قدرها هم حساس نبود.

صادقی یادآورشد: در گیم سوم فاصله تیم ما با پارسه 20 به 8 بود. در این شرایط قضاوت داور خیلی نمی‌تواند در روند بازی تاثیرگذار باشد، البته به نظرمن هم داور دوم برای این بازی کم تجربه بود و من هم گهگاه اعتراضاتی را داشتم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.