مشهد- مدیرعامل موسسه درمانی آستان قدس رضوی گفت: به مناسبت هفته وقف تعداد هفت پزشک در دو نوبت کاری صبح و بعدازظهر در دارالشفای حضرت امام رضا(ع) مستقر می شوند و افراد نیازمند را به صورت رایگان معاینه می کنند.

ارایه خدمات درمانی در دارالشفای حضرت رضا(ع) رایگان است

به گزارش قدس آنلاین، سید مهدی هاشمی نژاد افزود: یکی از وظایف دارالشفا که بخشی از هزینه های آن از طریق نیات واقفان تامین می شود، ارائه خدمات به نیازمندان با هزینه های کمتر است.

وی گفت: خدمات درمانی رایگان به نیازمندان صرفا به معاینه اختصاص نمی یابد بلکه براساس تشخیص پزشک، خدمات دیگری نظیر آزمایش، تزریقات و خدمات مورد نیاز دیگر نیز براساس نوع بیماری ارائه می شود.

مدیر عامل موسسه درمانی آستان قدس رضوی افزود: وقف نامه های بسیار در زمینه ارائه خدمات درمانی به زائران حضرت امام رضا (ع) وجود دارد که در بین آنها پنج وقف نامه متنوع و مشخص برای ارائه خدمات رایگان به نیازمندان وجود دارد که هزینه آن از محل این موقوفات تامین می شود.

وی اظهار کرد: در موسسه درمانی آستان قدس رضوی خدماتی از جمله معاینه توسط پزشکان عمومی و متخصص، خدمات پرستاری، اورژانسی، خدمات آزمایشگاهی، رادیولوژی، بینایی سنجی، فیزیوتراپی، دیالیز و ارائه دارو به بیماران انجام می شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.