علی لاریجانی با اعلام اینکه مجلس می‌کوشد تکلیف بودجه سال ۹۶ را همین امسال روشن کند، گفت: از کمیسیون تلفیق نیز خواسته‌ایم لایحه برنامه ششم را تا پایان هفته ارائه دهد تا بودجه بر اساس برنامه باشد.

کمیسیون تلفیق، لایحه برنامه ششم را تا آخر هفته ارائه دهد

به گزارش «قدس آنلاین» به نقل از خبرگزاری فارس،  علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۱۴ آذر) و پس از تقدیم لایحه بودجه سال ۹۶ کل کشور توسط حسن روحانی رئیس جمهور، از دولت به علت تقدیم لایحه در مهلت مقرر تشکر کرد.

وی با اعلام اینکه لایحه بودجه از طریق هیأت رئیسه تقدیم نمایندگان و با تشکیل کمیسیون تلفیق بررسی خواهد شد، گفت: نمایندگان و کمیسیون‌های تخصصی مجلس نظرات خود را درباره لایحه بودجه سال ۹۶ اعلام خواهند کرد و این نظرات در کمیسیون تلفیق سامان می‌یابد و ما می‌کوشیم تا بهمن ماه این مسیر را طی کنیم که این طرف سال تکلیف بودجه سال آینده روشن شود.  

رئیس مجلس شورای اسلامی با یادآوری اینکه بررسی مواد دائمی احکام برنامه‌های توسعه و لایحه برنامه ششم توسعه نیز در دستور کار قرار دارد، خاطرنشان کرد: به کمیسیون تلفیق گفته‌ایم که تا پایان این هفته مواد دائمی و لایحه برنامه را ارائه دهد و به این منظور صبح، ظهر و شب جلسه داشته باشند تا بودجه‌ای که می‌خواهیم تصویب کنیم بر اساس برنامه ششم باشد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.