ساری- مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان ساری گفت: مجتمع آبرسانی پشتکوه بخش چهاردانگه با مشکل منبع تامین آب مواجه بوده و بدنبال آن هستیم تا از طریق امکانات و منابع موجود، این مشکل را حل کنیم.

منطقه پشتکوه چهاردانگه با مشکل منبع تامین آب مواجه است

به گزارش قدس آنلاین، سید مظاهر حسینی کمبود منابع تامین آب را  از مهمترین مشکلات خواند و افزود: کمبود منابع آب در بخش دودانگه و چهاردانگه بیشتر احساس می شود.

وی یادآور شد: از ۳۸۹ روستای شهرستان ساری، ۲۲۲ روستا تحت پوشش آب و فاضلاب روستایی بوده و بیش از ۵۸ هزار و ۱۲۸ مشترک دارند.

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان ساری با بیان اینکه بقیه روستاها به شکل خودگردان و شورایی اداره می شوند، اضافه کرد: بیشترین  مشترکین شرکت در بخش مرکزی، رودپی شمالی و رودپی جنوبی سکونت دارند.

حسینی با بیان اینکه محدودیت تامین منابع اعتباری از دیگر مشکلاتی است که با آن مواجه هستیم، تصریح کرد: مدیریت مصرف، جلوگیری از هدررفت آب و حفظ تاسیسات موجود از اولویت های کاری شرکت است.

وی با اشاره به انجام عملیات بازسازی دو واحد ایستگاه آبرسانی مجتمع ۵۵ روستایی خزرآباد در اوجامحله و درازمحله، یادآور شد: عملیات بازسازی و بهینه سازی در این پروژه به شکل انجام شده است.

منطقه پشتکوه چهاردانگه سالهاست با مشکل کمبود آب مواجه بوده و علیرغم پیگیری های انجام شده، مردم منطقه بحران آب دارند و سلامت شان بعلت استفاده از آب های غیربهداشتی در معرض خطر قرار دارد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.