شهرکرد- مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت : محور دشتک-فارسان به دلیل عملیلات آتشباری برای احداث مسیر از تاریخ امروز ۱۴ لغایت ۱۶ آذرماه ۹۵ به مدت سه روز مسدود می باشد.

محور دشتک- فارسان در چهار محال و بختیاری با گذشت سه روز مسدود است

 قاسم قاسمی ده چشمه صبح یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار قدس گفت: اگرچه مسیر مذکور به طور کامل احداث نشده و عبور و مرور در آن جریان ندارد ولی برای جلوگیری از خطرهای احتمالی،  ریزش سنگ و جلوگیری از دسترسی های محلی این محور تا سه روز آینده به طور کامل مسدود می باشد.

قاسمی ده چشمه افزود: از کلیه هم استانی های محترم در خواست می نمائیم  به دلیل انفجار طی چندین مرحله از عبور و مرور در این محور تا بازگشایی کامل و احداث مسیر ایمن خودداری نمایند.

وی روند اجرای عملیات تونل دشتک به فارسان و جادههای دسترسی دو طرف را مطلوب دانست و تصریح کرد:در این محور تونلی به طول ۱۵۵۰ متر احداث گردیده و هم‌اکنون پیمانکاران  فعالیت اجرایی خود را در دوطرف این تونل انجام می‌دهند که این امر روند اجرای عملیات را تسریع‌ کرده است.

مدیرکل راه و شهرسازی چهار محال و بختیاری با بیان این‌که با احداث این تونل ۴۵ کیلومتر از مسیر شهرکرد به خوزستان کاسته میشود خاطر نشان کرد: از خروجی تونل به سمت دشتک ۱۴ کیلومتر و از ورودی تونل تا فارسان نیز ۱۴مسیر در حال احداث است تا این مسیر به جاده مسجدسلیمان وصل شود.

وی توسعه‌ شبکه‌ی راه‌های این استان و ارتقای کیفیت و ارتباط منطقی با شبکه حمل و نقل کشوری را از مهم‌ترین سیاست‌ها و اقدامات اجرایی این اداره‌ کل برشمرد

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.