زاهدان- استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه پاکستان ورود دام زنده را به ایران ممنوع کرده است بیان کرد: گزینه واردات دام زنده از هندوستان روی میز است.

پاکستان ورود دام زنده به ایران را ممنوع کرد/هندوستان گزینه جایگزین

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، علی اوسط هاشمی شامگاه یکشنبه در نشست کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز سیستان و بلوچستان گفت: پاکستان از انتقال دام زنده به ایران جلوگیری می کند و تنها حاضر به صادرات گوشت است لذا در صورت اصرار بر این مواضع ورود دام زنده از هندوستان را در دستور کار قرار می دهیم.

وی با اشاره به این نکته که مبارزه با قاچاق دام باید به صورت جدی انجام و در این زمینه ضروری است تمام ورودی های سیستان و بلوچستان کنترل شود ادامه داد: تمامی دستگاه های دست اندرکار مبارزه با قاچاق کالا و ارز با هر وسیله ای که می توانند از ورود دام قاچاق به درون سیستان و بلوچستان جلوگیری کنند حتی اگر نیاز باشد از پهپادها نیز برای این کار استفاده شود.

وی با تاکید بر مبارزه جدی با باندهای بزرگ قاچاق کالا و ارز، خاطر نشان کرد: از خرده قاچاق باید عبور و به سمت شناسایی و دستگیری باندهای بزرگ حرکت کرد.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: ممکن است افرادی در قالب کوله بری ساماندهی شده باشند که باید از فعالیت این قبیل افراد و اقدامات آنان جلوگیری کرد.

وی افزود: دستگاه های دست اندر کار امر مبارزه با قاچاق کالا و ارز آمار کشفیات خودشان را نباید با دستگیری خرده فروشان بالا ببرند بلکه باید به سمت شناسایی و دستگیری باندهای بزرگ قاچاق حرکت کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.