سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: اگر قرار باشد مهدی رحمتی به خاطر عکس بی‌حجاب یک خانم محروم شود، همه رجال سیاسی هم باید محروم شوند.

واکنش سرپرست تیم استقلال به محرومت احتمالی رحمتی

به گزارش قدس آنلاین، نصرالله عبداللهی درباره دیدار روز جمعه استقلال و تراکتورسازی تبریز اظهار داشت: خوشبختانه تیم ما شرایط خوبی دارد و آماده بازی با تراکتورسازی هستیم. این بازی هم مثل سایر بازی‌ها بوده و تلاش می‌کنیم پیروز از زمین خارج شویم. می‌دانیم که تراکتورسازی تیم خوبی دارد و به نوعی پرستاره ترین تیم امسال است. با این‌حال امیدواریم با حضور هواداران‌مان بتوانیم این تیم را شکست دهیم.

وی درپاسخ به این سوال که ماجرای محرومیت مهدی رحمتی به دلیل انتشار عکس‌ وی با یک هوادار در فضای مجازی چیست، گفت: باشگاه استقلال در این زمینه مذاکراتی با فدراسیون فوتبال داشت و قرار شد که رحمتی با تاخیر در کمیته اخلاق حاضر شود و اگر رایی صادر شده است، بنده از آن اطلاعی ندارم. باید پرسید دلیل احضار رحمتی به کمیته اخلاق چه بوده است؟ اگر بنا به انتشار عکس باشد که امروز باید همه رجال سیاسی را به دلیل عکس گرفتن کنار خانم‌های سیاسی بی‌حجاب محروم کرد. در ضمن آن عکس در حضور نماینده حراست وزارت ورزش و جوانان و به اصرار آن هوادار گرفته شده و اکنون آقای تورک (رئیس کمیته اخلاق) باید بسیاری از بازیکنان و مربیان تیم‌ملی را به دلیل داشتن چنین عکس‌هایی در اردوی تیم ملی فوتبال محروم کند.

سرپرست تیم استقلال تصریح کرد: عکس‌های زیادی مانند این عکس را از بازیکنان تیم ملی در فضای مجازی داریم و فکر می‌کنم مطرح کردن این مطالب درحالی که این عکس در اردوی پیش فصل استقلال در ارمنستان منتشر شده و بعد از گذشت چندماه درست پیش از بازی استقلال و تراکتورسازی از صدور رای صحبت می‌شود کار درستی نباشد و ایجاد شائبه کند. ضمن احترام به آقای تورک، من این اظهارات اخیر او را به حساب آشنا نبودن ایشان با فضای فوتبال می‌دانم. بازهم می‌گویم که محرومیتی به ما ابلاغ نشده و اساساً فکر می‌کنم محرومیت وجود خارجی هم نداشته باشد چون دلیلی برای محرومیت مهدی رحمتی وجود ندارد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.