مشهد-پس از پشت سر گذاشتن سه روز آلودگی هوا در مشهد، روز سه شنبه و در چهارمین روز هفته نیز چراغ های ایستگاه های سنجش آلودگی هوا به رنگ قرمز درآمد و وضعیت هشدار را نشان داد.

چراغ ایستگاه های سنجش آلودگی هوا در مشهد قرمز شد

به گزارش قدس آنلاین، شاخص آلاینده های زیست محیطی هوای صبح سه شنبه در مشهد با رسیدن به رقم ۱۱۴ «پی. اس. آی» در وضعیت هشدار و ناسالم برای گروه های حساس قرار گرفت.

ایستگاه امامیه با عدد شاخص ۱۵۶ «پی. اس. آی» در وضعیت ناسالم برای تمام گروه ها قرار گرفت و آلوده ترین ایستگاه صبح امروز مشهد است.

براین اساس ایستگاه های الهیه، لشگر و مفتح با عدد شاخص ۱۴۰، ۱۳۸ و ۱۳۴ «پی. اس. آی» دیگر ایستگاه های آلوده صبح امروز مشهد هستند که وضعیت هوا را ناسالم برای گروه های حساس نشان می دهند.

ایستگاه خیام جنوبی، چمن، ‌ خیام شمالی، سمزقند، ‌ سرافرازان، ماشین ابزار و تقی آباد نیز با اعداد شاخص ۱۳۰، ۱۲۵، ۱۲۴، ۱۱۷، ۱۱۴، ۱۰۸ و ۱۰۴ «پی. اس. آی»  دیگر ایستگاه هایی بودند که چراغ وضعیت هشدار را روشن نگاه داشتند.

ایستگاه های حرم مطهر، ویلا، سجاد و صدف نیز با اعداد شاخص ۷۶، ۸۸، ۹۹ و ۸۴ «پی. اس. آی» ایستگاه های سالم امروز هستند.

قرار داشتن شاخص کلی کیفیت هوا بین اعداد ۱۰۱ تا ۱۵۰ پی. اس. آی به معنای وضعیت هشدار برای افراد حساس و کودکان است.

همچنین اعداد بین ۱۵۱ تا ۲۰۰ پی. اس. آی حالت هشدار و آلوده برای همه سنین محسوب می شود و وضعیت هوا با پی. اس. آی بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ در حالت اضطرار و بیشتر از ۳۰۰ نیز در حالت بحرانی قرار می گیرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.