قم- عضو خبرگان رهبری تصریح کرد: دانشگاه نباید به تریبون گروه های سیاسی زیاده خواه که با انقلاب اسلامی زاویه دارند، تبدیل شود.

دانشگاه نباید به تریبون افرادی که با انقلاب زاویه دارند تبدیل شود

آیت الله کعبی با اشاره به ۱۶ آذرماه، روز دانشجو اظهار داشت: نظام اسلامی طرفدار دانشگاه پویا، زنده ، با ابتکار و خلاقیت و نوآوری است و انصافاً هم دانشگاه های ما بعد از انقلاب به لطف الهی از رشد و پویایی خوبی  برخوردار بوده اند و این روند باید کماکان تداوم داشته باشد.

وی افزود: با این حال دانشگاه نباید به تریبون گروه های سیاسی زیاده خواه که خلاف آرمان های اسلام و ملت و منافع ملی حرکت می کنند و با انقلاب زاویه دارند، تبدیل شود.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ادامه داد: دانشگاه انقلابی، کانون اصلی علم، معرفت، ایمان و احساس مسئولیت اجتماعی با دستمایه تحرک و نشاط جوانی و حضور شاداب سیاسی – اجتماعی در صحنه است.

وی همچنین با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر این که علم و ایمان و آزادی خواهی سه ویژگی دانشجوی انقلابی است، گفت: نقش دانشجویان در تحقق جنبش نرم افزاری و عدالت خواهی و تقویت روحیه مطالبه گری بسیار مهم و کلیدی است و باید کوشید که این روحیه با نشاط و مطالبه گری به حق تداوم یابد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.