گیلان - فرمانده پلیس راه گیلان بر ضرورت استفاده از زنجیر چرخ و به همراه داشتن تجهیزات زمستانه در محورهای کوهستانی این استان تأکید کرد.

ضرورت استفاده از زنجیر چرخ در محورهای کوهستانی گیلان

به گزارش قدس آنلاین ، حسین محمدپور با اشاره به وضعیت راه‌ها و جاده‌های گیلان اظهار کرد: بارش باران تمام محورها را در شرایط خاص ترافیکی قرار داده و لغزندگی سطح جاده‌ها و راه‌ها حرکت را کند کرده است.

وی با بیان اینکه رانندگان باید بیش از پیش به مقررات رانندگی توجه کنند، افزود: رانندگی در شرایط بارانی بسیار خاص بوده و رعایت فاصله طولی با خودروی جلویی باید مورد توجه رانندگان قرار گیرد و به عابران پیاده نیز توجه ویژه شود.

فرمانده پلیس راه گیلان به بارش برف در محورهای کوهستانی این استان اشاره کرد و یادآور شد: بارش برف در محورهای کوهستانی استفاده از زنجیرچرخ را الزامی می‌کند بنابراین از رانندگانی که در این مسیرها تردد می‌کنند می‌خواهیم حتماً زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی را به همراه داشته باشند.

وی رعایت مقررات رانندگی را مورد تأکید رانندگان قرار داد و یادآور شد: در شرایط بارانی و برفی رعایت سرعت مطمئنه بیش از پیش تأکید می‌شود و از حوادث احتمالی رانندگی پیشگیری می‌کند و راننده با سلامت به مقصد می‌رسد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.