شهرکرد-مدیر کل صنعت، معدن و تجارت چهار محال و بختیاری گفت: در حوزه ایده پردازی و نوآوری آمادگی برای حمایت و رساندن ایده ها به مرحله تجاری سازی و صنعتی وجود ارد.

صنعتگران، نوآوران و پژوهشگران در حوزه ایده پردازی حمایت می شوند

به گزارش قدس آنلاین، سید نعیم امامی کلیشاد در نمایشگاه پژوهش و فناوری در گفتگوی اختصاصی با قدس آنلاین گفت: امسال ۱۱ غرفه در بخش صنعت، معدن و تجارت استان در نمایشگاه فناوری و پژوهش افتتاح شد.

وی افزود: حمایت های صورت گرفته از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت از واحدهای صنعتی شامل راه اندازی بخش تحقیقات، توسعه و پژوهش به مدت یکسال، ۱۰ درصد معافیت سالیانه می شود.

وی تصریح کرد: امسال بخش تحقیقات، توسعه و پژوهش ۱۵ واحد صنعتی در استان  را راه اندازی شده است و شاهد ایده های جدید و نوآوری های تازه در بخش صنعت بوده ایم.

امامی افزود: این نمایشگاه با رویکرد صادرات به خارج از کشور و در راستای اقتصاد مقاومتی  ونوآوری های جدید راه اندازی شده است.

وی گفت: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با صنعتگران، نوآوران و پژوهشگرانی که در حوزه ایده پردازی و نوآوری دارای تحقیقات و پژوهش هستند آمادگی لازم را دارد تا ایده های آن ها را به مرحله تجاری سازی و صنعتی برساند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.