کرج - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تاکید بر دانش بنیان شدن اقتصاد و دیگر موضوعات در کشور گفت: در سال جاری ۷۰۰ هزار شغل ایجاد شد اما بیکاری جوانان به اندازه ای بود که چشم نیامده است.

ایجاد ۷۰۰ هزار شغل در برابر بیکاری جوانان به چشم نیامد

به گزارش قدس آنلاین، محمود واعظی در مراسم افتتاح سومین نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری البرز عصر سه شنبه در آمفی تئاتر پارک شهید چمران کرج اظهار کرد: برای حمایت از شرکت های دانش بنیان و فارغ التحصیلان دانشگاهی ۱۴۰ وام وجوه اداره شده مصوب شد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات مجموعه فرودگاهی پیام در البرز را کمکی بر اقتصاد استان دانست و افزود: شهرک «آی. سی. تی» در این محل ایجاد شده و منطقه ویژه نیز به زودی فعال می شود که در خدمت کسب و کار و رونق اقتصادی استان قرار گیرد.

وی تاکید کرد: مردم در تحریم ها مقاومت کردند و با تبعیت از تصمیم دولت برای دفاع از اصول و اعتقادات مردم برای برداشته شدن تحریم های ظالمانه ۳۰ ماه از دولت حمایت کردند که با آرامش مذاکره کنند و به احقاق حقوق ملت ایران برسند.

واعظی با اشاره به اینکه دنیا در حال تغییر است و قدرت تسلیحات نظامی نیست، گفت: اکنون کسی که می تواند از قدرت فکر و قدرت نرم مبنی بر فرهنگ و اندیشه استفاده کند، پیروز است.

وی خاطرنشان کرد: برجام با توافق بین المللی امضاء شده و به تصویب شورای امنیت سازمان ملل رسیده و یک سند بین المللی محسوب می شود، بنابراین آمریکا نمی تواند به تنهایی این سند را نقض کند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ادامه داد: آمریکا امروز نمی تواند به آنچه که می گوید عمل کند، بنابراین اگر خلاف تعهدات اقدام کند خود زیان می بیند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.