رئیس پلیس پیشگیری ناجا بر توجه ویژه به کلانتری و پاسگاه ها تاکید کرد و گفت: در جامعه با تکیه بر ارزش های اجتماعی و خلاقیت مردم باید در جهت ایجاد امنیت، حرکت کنیم.

تقویت گشت های انتظامی وافزایش کلانتری وپاسگاه ها برنامه مهم پلیس

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، سردار  محمد شرفی در بیست و دومین همایش استانی روسای کلانتری‌ها و فرماندهان پاسگاه‌های فرماندهی انتظامی لرستان با بیان اینکه امنیت، وسیله ای برای رشد، توسعه و پیشرفت جوامع است، گفت: یکی از اصلی ترین رسالت های هر نظام، برقراری امنیت است.

وی با بیان اینکه خدمات دهی پلیس به مردم، باید به خوبی و بدون منت انجام گیرد، تصریح کرد: مردم، ولی نعمت ما هستند بنابراین در جهت خدمت به آنها باید از هیچ کوششی دریغ نکنیم .

رئیس پلیس پیشگیری ناجا با اشاره به اینکه رکن اصلی رویکرد پلیس جامعه محور مبتنی بر مشارکت مردم، نهادهای رسمی و مردم نهاد جامعه است، بیان کرد: اساس تامین امنیت با تکیه بر تلاش همگانی و کمک مردم حاصل می شود .

وی خاطرنشان کرد: امنیت، از جمله چالش هایی است که روند رویکرد پلیس جامعه محور و به تبع آن مشارکت مردم در پیشگیری از وقوع جرم را، تحت تاثیر قرار داده است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه پرچمدار امنیت در کشور نیروی انتظامی است، تصریح کرد: در گذشته برای مجرمان؛،اعمال حبس در نظر گرفته می شد اما در عصر جدید اعمال شرایط اجتماعی از روش‌های تنبیه محسوب می شود، از این رو دنیا به سوی جامعه مداری، حرکت می کند.

سردار شرفی با اشاره به اینکه در جامعه با تکیه بر ارزش های اجتماعی و خلاقیت مردم، باید در جهت ایجاد امنیت حرکت کنیم، گفت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی سعی در ایجاد تفرقه بین نظام، مردم و منحرف کردن افکار عمومی را دارند که باید با افزایش بصیرت، آگاهی و پیروی از منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، نقشه های شوم آنان را خنثی کنیم .

وی با بیان همکاری خوب دستگاه قضائی با پلیس، افزود: تقویت گشت های انتظامی و افزایش کلانتری و پاسگاه ها بر اساس رشد جمعیت از جمله برنامه های پلیس در جهت کاهش جرایم و خدمات رسانی بهتر به مردم است .

رئیس پلیس پیشگیری ناجا با بیان اینکه باید به کلانتری و پاسگاه ها توجه ویژه ای شود، گفت: بر این اساس شورای "تحول پاسگاه و کلانتری ها" در ناجا تشکیل شد تا نقص های احتمالی موجود برطرف و به فرامین مقام معظم رهبری( مدضله العالی) در امر توجه به پاسگاه و کلانتری ها ، اهتمام ویژه شود .

سردار شرفی در خاتمه تصریح کرد: به واسطه هدایت های داهیانه فرمانده معظم کل قوا و نیز تلاش همه دستگاه­های متولی و مشارکت مردمی، به شکر خداوند، امروز شاهد کشوری امن در مقایسه با کشور های دنیا هستیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.