بازیگر "آواز گنجشک ها" گفت: "نهنگ عنبر ۲" به کارگردانی سامان مقدم، فیلم "نیوکاسل" ساخته آقای محسن قصابیان، "پا توی کفش من نکن" به کارگردانی رضا صفایی و فیلم "چهل کچل" کاری از صادق دقیقی، نام چهار فیلمی است که بنده در آنها به ایفای نقش پرداخته ام.

بازیگر "آواز گنجشک ها" با ۴ فیلم در راه جشنواره فجر

به گزارش «قدس آنلاین»  به نقل از خبرگزاری میزان، رضا ناجی بازیگر سینما و تلویزیون، درخصوص حضور خود در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر گفت: انشالله امسال با چهار فیلم حضور پر رنگی در جشنواره فجر خواهم داشت.

وی ادامه داد: "نهنگ عنبر ۲" به کارگردانی سامان مقدم، فیلم "نیوکاسل" ساخته محسن قصابیان، "پا توی کفش من نکن" به کارگردانی رضا صفایی و فیلم "چهل کچل" کاری از صادق دقیقی، نام چهار فیلمی است که بنده در آنها به ایفای نقش پرداخته ام.

بازیگر فیلم "آواز گنجشک ها" در مورد شانس اصلی جشنواره امسال تصریح کرد: هر کدام از این چهار فیلم خاصیت های خود را داشته و از نظر من خوب هستند. مهم این است که خواست مردم کدام فیلم باشد.

ناجی با اشاره به فیلم "آواز گنجشک ها" خاطرنشان کرد: تجربه آواز گنجشگ ها تجربه ای بی نظیر بود و برای دیدن رضا ناجی در آن سطح باید فیلمی در آن سطح ساخته شود. فیلمی که فیلمنامه و کارگردان خوب داشته باشد به بازیگر اجازه خلاقیت و توانمندی خواهد داد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.