ساری- مدیرعامل شرکت گاز مازندران گفت: ۳۵ روستای بابل تا پایان امسال به شبکه سراسری گاز متصل و ۲۹۰۰خانوار روستایی از نعمت گاز طبیعی برخوردار خواهند شد.

۳۵ روستای بابل تا پایان امسال از گاز بهره مند می شوند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت گاز مازندران، محمد اسماعیل ابراهیم زاده افزود: با اجرای این پروژه ها، میزان بهره مندی خانوارهای روستایی بابل به ۹۵ درصد افزایش می یابد.

وی با بیان اینکه بابل به لحاظ سهمیه گازرسانی بالاترین سهم اشتراک گاز نسبت به سایر شهرهای استان را دارا می باشند، ادامه داد: علیرغم محدودیت های مالی دولت، بودجه سه هزار میلیارد ریالی گازرسانی به مناطق محروم مازندران در حال پیگیری است.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران گفت: از مجموع ۴۱۸ روستای شهرستان بابل، ۳۰۱ روستا از نعمت گاز طبیعی برخوردار بوده و گازرسانی به ۱۱۷ روستای باقیمانده نیز در دست اجراست.

ابراهیم زاده هزینه پیش بینی شده برای گازرسانی به  این روستاها را ۱۰۰ میلیارد ریال اعلام و اضافه کرد: با افتتاح این پروژه ها، ۶۲۸۵ خانوار روستایی از نعمت گاز طبیعی بهره مند خواهند شد.

وی یادآور شد: در سال گذشته ۱۱ هزار انشعاب در سطح بابل نصب شد که حدود ۳۴ درصد کل انشعابات نصب شده در استان را شامل می شود و بر این اساس ۱۷ هزار و ۴۰۰ مشترک جدید به مشترکین گاز بابل اضافه شدند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.