مشهد- فیلم «پیژامه راه راه پدر را باد برد» درجشنواره بین المللی فیلم «پرواز» درخشید.

هنرمندان مشهدی در جشنواره بین‌المللی پرواز درخشیدند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، محمد صادقی، کارگردان این فیلم و سید عباس حسینی، بازیگر نوجوان فیلم از تولیدات انجمن سینمای جوانان ایران، موفق به دریافت تندیس و دیپلم افتخار از جشنواره بین‌المللی فیلم «پرواز» شدند.

رئیس انجمن سینمای جوانان خراسان رضوی با اعلام این مطلب گفت:دومین جشنواره بین‌المللی فیلم «پرواز» از ۱۱ تا ۱۳ آذر ماه با محوریت معلولان و سینما و آشنایی مردم و مخاطبان با معلولیت‌های جسمی و بیماران معلول با مشارکت دفتر منطقه‌ای یونسکو در تهران به میزبانی خانه هنرمندان برگزار شد.

نسرین شاه محمدی افزود: دیپلم افتخار بهترین فیلم به محمد صادقی، کارگردان فیلم «پیژامه راه راه پدر را باد برد» اهدا و تندیس پرواز و دیپلم افتخار بهترین بازیگر مرد نیز به سید عباس حسینی بازیگر نوجوان این اثر اعطا شد.

وی خاطر نشان کرد :علیرضا شجاع نوری، محمدرضا فروتن، عماد حسینی، کتایون ریاحی و ستاره اسکندری اعضای هیات داوران دومین جشنواره بین‌المللی «فیلم پرواز» را تشکیل می‌دادند.

این فیلم، روایت داستان کودکانی است که پدری افغانی و مادری ایرانی دارند و محور اصلی آن موضوع مهاجرت و مشکلات آن است و سید عباس حسینی و علی موسیقیدان در آن نقش آفرینی کرده‌اند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.