همزمان با برگزاری مسابقات بین‌المللی قرآن کریم در سال ۱۳۹۶، مسابقات بین‌المللی بانوان، روشندلان، دانش‌آموزان و طلاب برگزار خواهد شد.

برگزاری مسابقات بین‌المللی قرآن بانوان برای اولین‌بار/ میزبانی کشور از ۵ مسابقه بین‌المللی در سال ۹۶

به گزارش «قدس آنلاین» به نقل از خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام سیدمصطفی حسینی رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه در افتتاحیه دوره ارزیابی و انتخاب قاریان و حافظان قرآن کریم از برگزاری مسابقات بین‌المللی قرآن بانوان همزمان با مسابقات بین‌المللی قرآن سال آینده خبر داد و گفت: این رقابت‌ها سال آینده و همزمان با مسابقات بین‌المللی قرآن کریم در رشته حفظ کل برگزار خواهد شد.

وی از برگزاری مسابقات بین‌المللی دانش‌آموزان پس از دو دهه تعطیلی خبر داد و گفت: مسابقات بین‌المللی قرآن دانش‌آموزان تا دو دهه قبل برگزار می‌شد که بنا به دلایلی این مسابقات تعطیل شد اما امسال پس از دو دهه وقفه مسابقات بین‌المللی قرآن دانش‌آموزان همزمان با مسابقات بین‌المللی قرآن کریم برگزار خواهد شد.

رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف از برگزاری مسابقات بین‌المللی قرآن طلاب خبر داد و گفت: سال ۹۶ مانند سال ۹۵ مسابقات بین‌المللی روشندلان همزمان با مسابقات بین‌المللی قرآن کریم برگزار می‌شود و امسال برای اولین‌بار مسابقات بین‌المللی قرآن طلاب هم در شهر مقدس قم برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.