۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۳
کد خبر: 481171

خودروهای سواری کمتر از ۱۵۰۰ سی‌سی در ردیف تعرفه‌ای ۸۷۰۳۲۲۹۰ جدول مقررات صادرات و واردات طبقه‌بندی می‌شود و واردات این خودروها مشمول ۴۰ درصد حقوق و عوارض گمرکی است. همچنین واردات خودروهای سواری بین ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ سی‌سی در ردیف تعرفه‌ای ۸۷۰۳۲۳۱۹ طبقه‌بندی شده و مشمول ۴۰ درصد حقوق و عوارض گمرکی است.

تعرفه های جدید واردات خودرو اعلام شد

در بخشنامه‌ای از سوی گمرک ایران با تعیین تعرفه جدید واردات خودرو، ارزش وارداتی ۱۱ مدل خودرو برند هیوندا به همراه حقوق و عوارض گمرکی اعلام شد.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم، ارزش خودروهای وارداتی برند هیوندا از سوی گمرک ایران اعلام شده است. جدول زیر ارزش  ۱۱ مدل خودرو برند کره‌ای هیوندا به قیمت CFR(ارزش و کرایه حمل تا مقصد) را نشان می‌دهد.

 بر اساس جدول تعرفه‌ای گمرک خودروهای سواری کمتر از ۱۵۰۰ سی‌سی در ردیف تعرفه‌ای ۸۷۰۳۲۲۹۰ جدول مقررات صادرات و واردات طبقه‌بندی می‌شود و واردات این خودروها مشمول ۴۰ درصد حقوق و عوارض گمرکی است. همچنین واردات خودروهای سواری بین ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ سی‌سی در ردیف تعرفه‌ای ۸۷۰۳۲۳۱۹ طبقه‌بندی شده و مشمول ۴۰ درصد حقوق و عوارض گمرکی است. خودروهای سواری از ۲۰۰۰ تا ۲۵۰۰ سی‌سی هم در ردیف تعرفه‌ای ۸۷۰۳۲۳۲۹ طبقه‌بندی و مشمول ۵۵ درصد حقوق و عوارض گمرکی است.  

به گزارش تسنیم،  واردات خودروهای سواری بالای ۲۵۰۰ سی سی ممنوع است. همچنین واردات خودرو مشمول ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده و همچنین ۴ درصد مالیات علی‌الحساب است.

به دلار در بندر عباس     

   مدل                 
۱۲۵۵۰ I۲۰-۱۴۰۰CC
۱۳۳۵۰ ACEENT-۱۴۰۰CC
۱۶۷۰۰ ELENTRA-۱۸۰۰CC
۱۷۰۷۰ VELOSTER-۱۶۰۰CC
۱۸۵۰۰ I۳۰-۲۰۰۰CC
۲۰۵۰۰
۲۱۴۰۰ (۲۰۰۰CC-IX۳۵(TUSON
۲۳۹۵۰ SONATA-۲۴۰۰CC
۲۵۲۵۰ I۴۰ SEDAN-۲۰۰۰CC
۲۶۷۰۰ I۴۰ STATION VAGOM-۲۰۰۰CC
۲۶۴۵۰ SANTAFE-۲۴۰۰CC

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.