سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت:وظیفه ما این است که با هوادارن‌مان عکس بگیریم. البته باید شرایط را نگاه کنیم. در کشور خارجی قانون دیگری وجود دارد و من نمی‌توانم به آن هوادار بگویم عکس نمی‌گیرم. مگر جذامی هستیم؟

دایی: مگر جذامی هستیم که با هواداران عکس نگیریم؟/ حتما مسی را هم محروم می کنند!

به گزارش قدس آنلاین، علی دایی در نشست خبری پیش از بازی با گسترش فولاد تبریز اظهار داشت: به مراحل حساس نیم فصل اول می‌رسیم.گسترش نسبت به اول فصل خیلی بهتر شده است. بازیکنان و کادر فنی خوبی دارد. هفته قبل باختیم سعی می کنیم این هفته برنده شویم. محروم و مصدوم و مریض داریم اما تلاش می‌کنیم فردا بازی خوبی انجام بدهیم.

وی در مورد شکست بد تیمش در بازی هفته قبل گفت: مطمئنا ما روی ساختار دفاعی‌مان کار کرده‌ایم. با این حال اشتباه داشتیم و گل خوردیم. بازیکنان بزرگی در خط دفاع و دروازه داریم اما اشتباه هم پیش می‌آید. باید تفاضل گل‌مان را بیشتر کنیم. ما خوب گل زده‌ایم و خوب هم گل خورده‌ایم. باید این نقیصه را برطرف کنیم.

سرمربی نفت تهران در مورد دریافت چهار گل از تیم حریف و اینکه بهزاد غلامپور بعد از گل‌های نفت شادی نکرد، گفت: بهزاد روی نیمکت ما حضور دارد اما هفته گذشته دل و دماغ کافی نداشت تا روی سر و کول ما بپرد. دل‌مان برای این کار و اینکه روی سر و کول‌مان بپرد تنگ شده است. امیدوارم فردا چند بار این کار را انجام بدهد.

دایی در مورد اینکه بازیکنان تیمش دریافتی زیادی از باشگاه نداشتند، گفت: ما سعی می‌کنیم بهترین عملکردمان را داشته باشیم. باید از مدیران باشگاه تشکر کنم. تاکنون دو بار به تیم پول تزریق شده است .باید از آنها تشکر کنم. همانطور که قبلا از آنها گلایه کرده‌ام.اوضاع اقتصادی خراب است و من خودم کار اقتصادی می‌کنم. وضع اقتصادی جامعه خیلی خراب است. در این شرایط حساس آنها به باشگاه پول تزریق کرده‌اند. امیدوارم وضع ما بهتر شود.

وی در مورد اینکه آیا اگر کسی بخواهد با او عکس بگیرد از این کار امتناع می‌کند، گفت: مطمئنا این سوال شما مربوط به مسائل چند وقت اخیر است که کمیته اخلاق رقم زده و اینکه یکی عکس گرفته و یکی مصاحبه کرده است. وظیفه ما این است که با هوادارن‌مان عکس بگیریم. البته باید شرایط را نگاه کنیم. در کشور خارجی قانون دیگری وجود دارد و من نمی‌توانم به آن هوادار بگویم عکس نمی‌گیرم. مگر جذامی هستیم؟ یا آن فرد جذامی است که باید در برویم. من این چیزها را نمی‌فهمم. اگر در خانه یا جایی سربسته باشیم که هزار شک و شبهه ایجاد کند بنده عکس نمی‌گیرم اما وقتی در محیط باز، هتل یا مکان‌های عمومی هستیم چه ایرادی دارد که عکس بگیریم؟ حتی اگر یکی خودش را به من بچسباند و من حواسم نباشد گناه من چیست؟ باید دید چه کسی این عکس‌ها را پخش می‌کند. با آدم‌هایی که این عکس‌ها را پخش می‌کنند باید برخورد شود نه اینکه یک بازیکن شش ماه پیش عکس گرفته است . الان مردم دوست دارند که با فوتبالیست‌ها عکس بگیرند و آنها را در اینستاگرام و فضای مجازی منتشر می‌کنند. این مسائل چه ربطی به من فوتبالیست دارد؟ در کشورمان آنقدر مشکلات بزرگ داریم که به این مسائل فکر نکنیم. رئیس جمهور هفته پیش در مورد مسئله‌ای صحبت کرد. بهتر است که مشکلات بزرگ را حل کنیم نه اینکه در برنامه نود ۲۰ دقیقه سر این مسائل جزئی جر و بحث کنیم. این مسائل پیش پا افتاده است.

وی افزود: اگر مسی در اسپانیا با یک خانم محجبه عکس بگیرد بعد کمیته اخلاق بخواهد مسی را محروم کند آیا چنین چیزی ممکن است؟ شجاعی مصاحبه می‌کند و درد جامعه را گفته است. ما باید دردها را بگوییم. ما باید دردها را برطرف کنیم. نه اینکه کاری بکنیم که کسی حرف نزند و ساکتش کنیم. ما در کشوری اسلامی زندگی می‌کنیم. باید حرف بزنیم. مگر می‌شود که حرف نزد. اگر دروغ گفته یقه‌اش را بگیریم اگر درد جامعه را می‌گوید ما نباید صورت مسئله را پاک کنیم. برخی سرشان را در برف کرده‌اند و از جاهای دیگر خبر ندارند. من در تهران جاهایی را دیده‌ام که اصلا باورم نمی‌شود اینجا تهران باشد. چنین چیزهایی در جامعه ما هست.

علی دایی تصریح کرد: باید کلی‌تر و ملی‌تر فکر کنیم و به دنبال راه حل مسائل باشیم نه اینکه با زور و فشار بخواهیم افراد را ساکت کنیم و صورت مسئله را پاک کنیم.اگر حرفش درست نیست بگویند بر اساس این دلایل حرفت درست نیست نه اینکه چنین رفتاری بکنیم.مگر می‌شود چنین چیزهایی؟ به کمیته اخلاق این مسائل چه ربطی دارد؟ من آزاد هستم. مگر دین ما چه می‌گوید؟ می‌گوید در زندگی خصوصی مردم کنکاش نکن. اگر در زندگی افراد کنکاش کنید قطعا به مسائلی برخورد می کنید اما مهدی رحمتی همیشه سجاده‌اش جلویش پهن است . او در اردوی تیم ملی بازیکن من بوده. من او را می‌شناسم. بیایید وضعیت جامعه را درست کنید. نه آنکه در برنامه تلویزیونی چیزهایی را بشنویم که بسیار سطح پایین است و ۲۰ دقیقه در مورد عکس گرفتن صحبت شود. ما باید پنبه در گوش خانواده بگذاریم که چنین مسائل سطح پایینی مطرح می‌شود. از بزرگان مملکت و کسانی که مسئولیت دارند خواهش می‌کنم مسائل را حل کنند. ظرفیت جامعه را درست کنیم.

دایی با اشاره به مصاحبه مسعود شجاعی عنوان کرد: شجاعی حرف زده. باید محروم شود. رحمتی عکس گرفته باید محروم شود، مگر شما مسئول زندگی خصوصی من هستید؟ که در مورد این چیزها نظر می‌دهید. مردم کشورم به ما لطف دارند و می‌خواهند با آدمهای مشهور عکس بگیرند.

وی در مورد اینکه اما خود او در بایرن مونیخ حاضر نشد در یک تبلیغ غیر اسلامی شرکت کند، گفت: من فقط به قانون کشورم احترام نگذاشتم بلکه آن مسئله احترام به عقایدم بود. اگر صد خانم بی‌حجاب بیایند و بخواهند عکس بگیرند من باز هم با آنها عکس می‌گیرم. و من فکر دیگری نمی‌کنم. در اعتقادات من این مسائل حل شده است. من به خودم ایمان دارم و اعتقاد دارم و کاری که مخالف عقایدم باشد انجام نمی‌دهم. ببخشید در ایران یا کشورهای دیگر مگر مسلمانی فقط به حجاب است؟ حجاب این مسئله را تکمیل می‌کند. یادمان نرود حجاب تکمیل‌کننده است نه اینکه فردی که حجاب دارد از همه گناهان مبرا است. خیلی افراد حجاب داشته‌اند و برخی دیگر بی‌حجاب بوده‌اند. بهتر است که مسائل را کلی‌تر بگوییم و به درد جامعه‌مان برسیم که فوتبال هم بخشی از این جامعه است. باید این مسائل را حل کنیم.

وی افزود: اینکه کسی بگوید چون به کمیته اخلاق نیامده سه جلسه محرومش می‌کنیم درست نیست. مگر اینجا دادگستری است؟ فوتبال با دادگستری فرق دارد. در دادگستری اگر کسی دو بار به دادگاه نرود جلبش می‌کنند اما اینجا فوتبال است. حریمش باید حفظ شود. ما باید از حریم فوتبال دفاع کنیم.

به گزارش فارس،‌علی دایی با نیم‌ ساعت تأخیر خودش را به نشست خبری رساند و در ابتدای نشست به شوخی به خبرنگاران گفت به من فحش ندهید. دو ساعت در ترافیک گیر کرده بودم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.