جهرم- فرمانده سپاه قدس با اشاره به آیه «ان تنصروا الله ینصرکم» و تفسیر آن توسط مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: خداوند یاری و نصرت خود را به کسانی ارزانی می‌کند که هرچه در توان دارند برای خدا بگذارند. آمادگی مردم سبب می‎شود که مستحق نصرت الهی شوند.

 آمادگی مردم سبب می‎شود که مستحق نصرت الهی شوند

به گزارش قدس آنلاین، سردار قاسم سلیمانی در مراسمی که به مناسبت بزرگداشت شهدای مدافع حرم و عملیات‌های کربلای ۴ و ۵  در جهرم برگزار شد، گفت: اگر در طول تاریخ ملتی با وجود دارا بودن رهبری شایسته شکست خورد و به اهداف خود نرسید به‌دلیل نبود آمادگی در مردم بود. رمز پیروزی اسلام داشتن دو بال رهبری شایسته و مردمی آماده، آگاه به نیت دشمن و بصیر است.

وی با بیان اینکه ملت ایران به‌واسطه داشتن این دو شرط شکست ناپذیرند، گفت: منشأ آمادگی ملت ایران، ایمان آنهاست و با وجودی که نسل عوض شده، اما اجتماعات مذهبی همانند سال ۵۷ است.

سردار سلیمانی با تمجید از شخصیت و  سیاست‌های رهبر معظم انقلاب، افزود: رهبر ما، رهبری متقی است و همه سیاست‌هایی که ابلاغ می‌کنند از روی تقواست. به‌جز مقام معظم رهبری هیچ مسئولی در دنیا نمی‌بینیم که با تمام اقشار دیدار کند و به صحبت آنها گوش دهد و ملت ما نیز ملتی همیشه در صحنه است.

فرمانده سپاه قدس با اشاره به آیه «ان تنصروا الله ینصرکم» و تفسیر آن توسط مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: خداوند یاری و نصرت خود را به کسانی ارزانی می‌کند که هرچه در توان دارند برای خدا بگذارند. آمادگی مردم سبب می‎شود که مستحق نصرت الهی شوند.

وی با ابراز اینکه انسان با اراده می‌تواند به هدف خود دست پیدا کند، تصریح کرد: ملت ایران با آگاهی داشتن نسبت به دشمنان و اطمینان از مسیر خود همواره مسیر عزت و سربلندی را در پیش گرفته و می‌گیرند.

حجت‌الاسلام لطف‌الله دژکام امام جمعه شهرستان جهرم نیز در این مراسم  با اشاره به استقبال کم‌نظیر مردم جهرم در یادواره شهدای مدافع حرم گفت: مردم شهیدپرور جهرم به‌پاس بزرگداشت شهدای مدافع حرم که با حضور سردار سلیمانی انجام شد، با وجود تبلیغات اندک، غوغایی به راه انداختند که نشانه احترام به جهاد و مقاومت اسلامی است.

امام جمعه جهرم افزود: پیام این جمعیت عظیم به رهبر معظم انقلاب این است که ما همه در راه جهاد کبیر ایستاده‌ایم و سرباز مقام معظم رهبری هستیم و تا آخر این مسیر را ادامه می‌دهیم. اولویت اول ما جهاد کبیر و مبارزه با استکبار است و زمانی عزت و عظمت ما روزافزون می‌شود که در مقابل اسرائیل و استکبار جهانی به‌ریاست آمریکا بایستیم.

وی عنوان کرد: آنهایی که ادعا می‌کنند با کوتاه آمدن در این مسیر می‌توان به جایی رسید نیز به این نتیجه رسیده‌اند که برای رسیدن به پیروزی نهایی تنها راه مقاومت اسلامی است.

 دژکام ضمن بیان بدعهدی آمریکا و تحریم‌های جدید اظهار داشت: آمریکا تلاش‌های خود را برای در تنگنا قرار دادن ملت ایران و انقلاب اسلامی می‌کند اما مطمئنیم تا وقتی که از  رهبری اطاعت می‌کنیم و در مسیر اسلام قدم برمی‌داریم، آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

گفتنی است شهرستان جهرم یک‌هزار و ۲۰۰ شهید دفاع مقدس و ۷ شهید مدافع حرم به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تقدیم کرده که نشان از دلبستگی مردم دارالمؤمنین جهرم به این کشور و نظام است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.