مشهد- معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه تجارب ارزنده بسیج در دوران جنگ تحمیلی سبب شکوفایی امروز است،‌ گفت: برخی افراد در داخل توان بسیج را اندک می دانند.

برخی افراد در داخل توان بسیج را اندک می دانند

به گزارش قدس آنلاین، سردار محمدرضا نقدی شامگاه چهارشنبه در ارتباطی ویدئویی با همایش ملی بسیج مهندسین عمران و فرماندهان بسیج وزارت راه و شهرسازی در مشهد اظهار کرد: روز گذشته رئیس سازمان مدیریت از ۸۰ غرفه بسیج تنها از ۱۰ درصد آن هابازدید کرد و در انتها خبرنگاری پرسید «نمایشگاه چگونه بود؟ » ایشان گفت «این نمایشگاه برای من رمزگشایی کرد که مقام معظم رهبری به چه پشتوانه‌ای مقابل استکبار ایستاده است، رهبر می‌تواند واقع‌بینانه جلوی آمریکا بایستد، البته باید بگویم ۱۰۰ درصد غرفه‌ها هم، ۱۰ درصد توان بسیج نمی‌شد، این واقعیت برای من افتخار آمیز نیست زیرا با شناختی که از بسیج دارم ۱۰۰ برابر بسیج می‌تواند تفکر خود را در جهان نشر دهد».

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنین در مورد عملکرد بسیح مهندسان عمران افزود: یک گام تا اثرگذاری بسیج مهندسین عمران فاصله داریم که با توسل به امام رضا(ع) این را کسب می‌کنید. بسیج مهندسان عمران به مرز اقدام رسیده و امیدواریم با موفقیت به مرحله اقدام برسد.

وی افزود:‌شبکه آب کشور و خانه سازی برای محرومان قدم‌های بلند برای جذب و آموزش، قدم‌های مبارک و ارزنده‌ای است اما یک قدم دیگر تا نقش‌آفرینی دارید زیرا مهندسان عمران از مهندسان کشاورزی و صنعتی در انقلاب پررنگ‌تر ظاهر شدند و عقبه قوی‌تری دارند.

سردار نقدی گفت: مهندسان عمران در تاریخ انقلاب از جاده‌کشی‌های سنگین در مرزهای کشور تا مهندسی رزمی کارهای بزرگی را انجام دادند. پل‌های حساس و موفقیت آفرین نتیجه کار بسیج مهندسان عمران است. انتظار می‌رود نقش آفرینی را تعریف کنید.

‌وی خاطرنشان کرد: بسیج جامعه پزشکی پیش از همه تشکیل شده و اکنون کارهای آنها زبانزد شده و  در خط مقدم جبهه‌های مقاومت بسیج پزشکی حضور دارد، بسیج کشاورزی نیز عملکرد خود را نشان داده‌اند.

سردار نقدی گفت: قطعاً ظرفیت کنونی را زمان جنگ نداشتیم و اکنون تجارب بسیج در زمان جنگ ما را به اینجا رسانده است. شما مهندسان بسیجی عمران با خط ‌شکنی‌ها هم پیش از جنگ و هم در دوره سازندگی تجربه قوی‌تری نسبت به سایر اقشار دارید و انتظار می‌رود با حرکت‌های کوچک اهداف بزرگی را محقق کنید.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: بسیج یک ودیعه الهی و نعمت بی‌انتهای بی‌بدیل در کشور و جامعه ما است؛ بسیج اقیانوسی از اخلاص و فداکاری انسان‌هایی است که وقت خود را وقف اسلام کرده‌اند.

وی ادامه داد: هر کسی به‌قدر قابلیت و استعدادش و بهره‌ای که خداوند داده آماده فدا کردن همه چیز خود برای اسلام است. بسیج زمینه‌ساز ظهور امام زمان(عج) است. از خداوند تشکر کنید که این مسئولیت بر دوش شماست.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.