رتری قاطع و جسورانه ۵ بر صفر در قطرکلاسیکو باعث شد تا تمام روزنامه های قطری روی جلد خود را به بازیکنان السد اختصاص بدهند.

پورعلی گنجی و رفقا روی جلد رسانه‌های قطر + عکس

به گزارش قدس آنلاین، کمتر پیش آمده بود در جدال حساس و سرنوشت ساز تیم های السد و الریان که لقب قطرکلاسیکو را به خود اختصاص داده بود تیمی بتواند با نتیجه ۵ بر صفر از سد رقیب دیرینه خود بگذرد اما این اتفاق شب گذشته در دوحه رخ داد و یاران پورعلی گنجی و ژاوی توانستند با بردی قاطع و جسورانه انتقام دو شکست فصل قبل را از مدافع عنوان قهرمانی قطر بگیرند.

به نقل از ورزش سه، نمایش خیره کننده و جسورانه السد در قطرکلاسیکو بازتاب گسترده ای در سطح رسانه ها و روزنامه های صبح امروز دوحه داشت تا جایی که روزنامه پرتراژ الوطن با انتشار تصویری از پورعلی گنجی و رفقا روی صفحه اول خود تیتر زد:« وحشتناک و مهیب اما زیبا». اشاره این روزنامه به بازی تهاجمی و فکورانه السدی ها مقابل تیمی پرستاره مثل الریان بود که با نتیجه قاطع ۵ بر صفر به پایان رسید تا روسای دوحه با صعود به جایگاه دوم جدول یکی از مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی لقب بگیرند. 

نکته جالب تر این که در بیشتر گزارش ها و تحلیل ها از قطرکلاسیکو بیشترین نمره در ساختار تدافعی این تیم به مرتضی پورعلی گنجی اختصاص پیدا کرد چون در نبرد با مهاجمان ملی پوش قطر از جمله سباستین سوریا و تاباتا یک اشتباه هم نداشت تا السد با بسته نگه داشتن دروازه اش بردی رویایی در تاریخ رقابت های دو تیم از خود برجای بگذارد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.