آنچه تا کنون شاهد بوده ایم هر گاه دولتها پاسخی به حل مشکلات اقتصادی کشور ندارند دست بچنین اقداماتی میزنند تا افکار عمومی کشور را منحرف سازند . علاوه بر این کافی است محاسبه شود که در کشوری که هنوز حجم اسکناس بالاست چه هزینه ای باید برای جایگزینی صورت پذیرد.

حذف یک صفر اولویت مسائل پولی و اقتصادی کشور نیست!

به گزارش قدس آنلاین به نقل از نسیم، عضو اتاق بازرگانی درباره تصمیم دیروز دولت درباره تبدیل ریال به تومان به کانال «نود اقتصادی» گفت: حذف یک صفر از پول ملی کشور اثری بر اقتصاد کشور ندارد و اصولا حذف یک صفر اولویت مسائل پولی و اقتصادی کشور نیست . محمد مهدی راسخ گفت: آنچه تا کنون شاهد بوده ایم هر گاه دولتها پاسخی به حل مشکلات اقتصادی کشور ندارند دست بچنین اقداماتی میزنند تا افکار عمومی کشور را منحرف سازند . علاوه بر این کافی است محاسبه شود که در کشوری که هنوز حجم اسکناس بالاست چه هزینه ای باید برای جایگزینی صورت پذیرد.

گفتنی است ظهر دیروز وقتی خبرگزاری‌ها و رسانه‌های مختلف قصد داشتند تا جدیدترین مصوبات هیات دولت را روی خروجی خودشان قرار دهند، با یک خبر عجیب و غیر منتظره رو به رو شدند. هیات وزیران در جلسه‌ای که با ریاست حسن روحانی تشکیل داده بود، طی بررسی لایحه قانون بانک مرکزی جمهوری اسلامی تغییر واحد پول کشور را از ریال به تومان به تصویب رساند. طبق این مصوبه از این پس قرار است هر تومان برابر با 10 ریال باشد. این مصوبه در شرایطی در آخرین سال فعالیت دولت یازدهم به تصویب رسید که اقتصاد کشور در شرایط بسیار حساسی قرار گرفته است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.