فرمانده انتظامی استان از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش بیش از ۲۳۶ میلیارد ریال، طی آبان ماه امسال در سطح استان خبر داد.

کشف محموله های قاچاق ۲۳۶ میلیاردی در هرمزگان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پلیس هرمزگان، سردار عزیز اله ملکی گفت: مأموران پلیس آگاهی استان با همکاری مأموران انتظامی، طی آبان ماه سال جاری، با تلاش شبانه روزی و اجرای طرح های پاکسازی نقاط آلوده ، ۲۴۰ دستگاه خودرو سبک و سنگین حامل کالای قاچاق را شناسایی و توقیف کردند.

وی افزود:طی این مدت با تلاش مأموران، ۵۱میلیون و ۸۵۱ هزار نخ سیگار، ۱۲هزار و ۲۳۸ مترپارچه، ۳۹۰ کیلو چای، ۹۸دستگاه لوازم صوتی و تصویری، ۷۳۱دستگاه لوازم خانگی،۸۱۷ دستگاه لوازم خودرویی، ۹۲هزار لیتر سوخت،دو هزار و ۴۶۳ عدد لوازم آرایشی،۷۹ تن برنج، ۹۷ هزار و ۵۱۷ ثوب البسه و ۴۲ رأس دام قاچاق کشف شد.

این مقام انتظامی استان با بیان اینکه ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده طی آبان ماه امسال ۲۳۶ میلیارد و ۹۲۸ میلیون ریال است، اظهار داشت: در این راستا ۱۳ باند قاچاق کالا منهدم و ۳۹۲ متهم نیز دستگیر که جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با اشاره به اینکه طی این مدت ۴۴۲ پرونده کشف کالای قاچاق تشکیل شده است،تصریح کرد:از این تعداد ۱۷ پرونده بالای صد میلیون تومان و ۴۲۵ پرونده زیر صد میلیون تومان بوده است.

کشف ۶ میلیاردی محموله مواد اولیه شیمیایی قاچاق در بندرلنگه

فرمانده انتظامی استان از کشف ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی مواد اولیه شیمیایی قاچاق در شهرستان بندرلنگه خبر داد.

سردار ملکی گفت: مأموران پاسگاه انتظامی برکه سفلین "بندرلنگه" حین کنترل خودروهای عبوری، به یک دستگاه تریلر کشنده کانتینر دار مشکوک شده و جهت بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

وی افزود: با توجه به بررسی های انجام شده، مدارک و بارنامه آن مغایرت داشت که در بازرسی از آن ۱۹ تن و ۸۰۰ کیلو گرم مواد اولیه شیمیایی " d.d.b" قاچاق کشف شد.

سردار ملکی تصریح کرد: ارزش این محموله ۶ میلیارد و۵۰۰میلیون ریال برآورد شده است که در این رابطه یک متهم دستگیر و به همراه مواد مکشوفه جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.