معاون علمی و فناوری رئیس جمهور با بیان اینکه مدتی است در معاونت علمی با حوزه وقف فعالیت مشترک جدی را آغاز کرده است، گفت: وقف در حوزه علم و فناوری مایه اقتدار کشور و موجب پیشرفت علمی می‌شود.

وقف در حوزه علم و فناوری مایه اقتدار کشور است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم، سورنا  ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در همایش ملی یاوران وقف اظهار کرد: آینده این کشور جوانان و نخبگانی هستند که با تاسیس شرکتهای دانش بنیان به‌دنبال ایجاد ارزش افزوده در حوزه‌های مختلف علمی و فنی هستند و این شرکتها هم اکنون با قدرت فعالیت می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه زمان اداره کشور با پول نفت سپری شده است، افزود: اداره کننده آینده این مملکت نیروی انسانی و جوانانی هستند که باید از پیشرفت و ابتکارهای آنها حمایت کرد .

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران چهارمین تولید کننده نیروی انسانی در رشته های مهندسی  در دنیا است تصریح کرد: کدام کشور اروپایی را می‌‌شناسید که از این حجم عظیم نیروی انسانی مستعد و تحصیل کرده برخوردار باشد.

ستاری با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص ترویج وقفهای نوین در حوزه علم و فناوری اظهار کرد: وقف  در حوزه علم و فناوری مایه اقتدار کشور و آینده ساز است و در حوزه علم و فناوری وقف می‌تواند بسیار مفید و موثر واقع شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.