زاهدان- وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: یکی از بهترین بیمارستان های کشور تا پایان دولت یازدهم در شهرستان سراوان واقع در جنوب سیستان و بلوچستان به بهره برداری می رسد.

بیمارستان سراوان تا پایان کار دولت یازدهم افتتاح می شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سید حسن قاضی زاده هاشمی روز جمعه در بدو ورود به سراوان در جمع خبرنگاران اظهار داشت:بیمارستان سراوان یکی از طرح های مهم کشور است که تا پایان این دولت به بهره برداری می رسد.

وزیر بهداشت ادامه داد: در کنار این بیمارستان به زودی مجتمع آموزش عالی سلامت نیز راه اندازی خواهد شد.

وی با بیان اینکه این شهرستان یکی از نقاط مهم ایران محسوب می شود افزود: به همین دلیل سفر خود به سیستان و بلوچستان را از این منطقه آغاز کردم.

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی ظهر جمعه در ابتدای ورود به فرودگاه سراوان مورد استقبال معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان، نماینده مردم سراوان در مجلس، رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و شماری دیگر از مسئولان استانی و اقشار مختلف مردم محلی قرار گرفت.

هاشمی در این سفر چهار روزه به سیستان و بلوچستان علاوه بر بازدید و افتتاح طرح های بهداشتی درمانی سه دانشگاه و دانشکده علوم پزشکی استان قرار است اعمال جراحی چشم را در درمانگاه چشم پزشکی بنیاد خیریه نورآوران سلامت شرق کشور در قصرقند انجام دهد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.