۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۲
کد خبر: 481730

ساری- امام جمعه موقت ساری با اشاره به اینکه در عصر غیبت امام زمان(عج) زندگی می‎کنیم، گفت: در حقیقت دعا برای ظهور آقا، گشایش در کارهای خودمان می باشد.

دولت به باغداران و کشاورزان وعده های سرخرمن ندهد

حجت ‌الاسلام محمد قاسمی با اشاره به اینکه خداوند احترام به پدر و مادر را بعد از عبادت توصیه کرده است، افزود: باید نسبت به والدین خضوع و خشوع داشته باشیم چراکه در قرآن در این ارتباط تاکید زیادی شده است.

وی در ادامه به عدم پایبندی آمریکایی‌ها در برجام اشاره و اضافه کرد: رهبر انقلاب بارها از بی ‌اعتمادی آمریکا سخن گفته بودند و به مسولین تاکید داشتند به ایالات متحده، دل خوش نکنند.

امام جمعه موقت ساری با بیان اینکه مقرر شده بود همه تحریم‌ها برداشته شود، گفت: آمریکا در رابطه با برجام ۱۱ مورد را نقض کرده است.

حجت ‌الاسلام قاسمی با بیان اینکه ملت ایران تاکنون اقتدار ایران اسلامی را به خوبی نشان داده است، افزود: ملت ما هیچگاه از آرمان های اسلامی خود کوتاه نخواهد آمد.

وی تاکید کرد: برای مقابله با دشمن باید متحد باشیم و این حفظ انسجام باید بر پایه اطاعت از مقام معظم رهبری باشد.

امام جمعه موقت ساری از جوانان خواست مراقب تلاش های دشمن در فضای مجازی باشند و از سران قوا هم خواست حواسشان به نقشه‌های دشمنان انقلاب باشد و آب به آسیاب دشمن نریزند.

حجت ‌الاسلام قاسمی در بخش پایانی سخنانش به مشکلات باغداران مازندرانی اشاره کرد و یادآور شد: نگرانی کشاورزان در این زمینه همچنان پابرجاست.

وی ار دولتمردان خواست مشکلات باغداران را با حساسیت پیگیری کنند و وعده های سرخرمن ندهند و یادآور شد: خرید مرکبات از باغداران به کندی پیش می رود و مشکلاتی را ایجاد کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.