ساری- فرمانده انتظامی شهرستان ساری، از کشف ۳ تن چوب آلات جنگلی قاچاق در منطقه هولار خبر داد.

سه تن توسکای قاچاق در ساری کشف شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس مازندران، سرهنگ زیدالله کاظمی افزود: ماموران این فرماندهی مستقر در پاسگاه انتظامی هولار، با کارهای اطلاعاتی از بارگیری غیرقانونی ۳ تن چوب جنگلی توسکا توسط یک دستگاه خودرو نیسان با خبر شدند که بلافاصله جهت بررسی موضوع و جلوگیری از قاچاق این سرمایه ملی در محل حاضر شدند.

وی اضافه کرد: با انجام تحقیقات تکمیلی و استعلام صورت گرفته از عوامل منابع طبیعی مشخص شد چوبهای سرقت شده با قطع درختان از جنگلهای اطراف شهرستان ساری به سرقت رفته و متهم قصد فروش آنها را در شهر ساری دارد.

فرمانده انتظامی ساری اضافه کرد: ماموران انتظامی ضمن شناسایی قاچاقچی در اقدامی هوشیارانه موفق شدند خودرو حامل چوب قاچاق را توقیف و متهم را دستگیر کنند که پس از تشکیل پرونده، مراتب برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی ارجاع شد.

سرهنگ کاظمی ضمن قدردانی از همکاری مردم با پلیس از شهروندان به خصوص ساکنین مناطق جنگلی و روستائیان خواست، از آنجائی که حفاظت از محیط زیست و منابع طبیعی از ضروریات است و همه مردم و دستگاههای متولی باید نسبت به این مهم حساسیت ویژه داشته باشند، در صورت مشاهده هر گونه تخلف، مراتب را سریعاً به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.