مشهد- قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی در دیدار با جانبازان آسایشگاه امام خمینی(ره) گفت: جانبازان سرافراز و غیور ایران اسلامی سند مظلومیت و حقانیت انقلاب اسلامی هستند.

جانبازان، سند مظلومیت و حقانیت انقلاب هستند

به گزارش قدس آنلاین، سید مرتضی بختیاری با حضور در جمع جانبازان سرافراز ضایعه نخاعی آسایشگاه امام خمینی(ره) اظهار کرد: هشت سال دفاع مقدس درس های بزرگی به ملت ایران اسلامی داد و به فرموده امام راحل(ره) جنگ برای رزمندگان و مجاهدان فی سبیل الله دانشگاه خودسازی و معرفت بود.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به رشادتها و جانفشانی های رزمندگان در طول سال های دفاع مقدس، بیان داشت: عشق و ارادت فرزندان میهن مان به اسلام، اهل بیت(ع) و انقلاب اسلامی و احساس تکلیف و مسئولیت پذیری شما جانبازان و ایثارگران عزیز برای اجرای فرامین امام راحل عظیم الشان(ره) در تاریخ این سرزمین ثبت و ضبط خواهد ماند.

وی تصریح کرد: بسیجیان ما با همان روحیه جهادی و عشق و علاقه به مقام معظم رهبری، امروز وارد سنگرهای علم آموزی و خدمت شده اند و برای کشور افتخار می آفرینند.

وی با اشاره به حضور صمیمانه جانبازان ضایعه نخاعی کشورمان در آئین غبارروبی مضجع شریف حضرت رضا(ع) اظهار کرد: درصدد هستیم تا زمینه حضور و تشرف جانبازان و ایثارگران را از شهرها و استانهای دیگر به حرم مطهر رضوی تسهیل کنیم.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی تصریح کرد: با توافقات صورت گرفته، بیمارستان فوق تخصصی رضوی و سایر مراکز درمانی آستان قدس رضوی در خدمت جانبازان خواهند بود.

در ادامه این جلسه برخی از جانبازان آسایشگاه امام خمینی(ره) به بیان دیدگاه ها و دغدغه هایشان در خصوص موضوعات مختلف پرداختند.

توجه بیشتر دولت به بیمه جانبازان و مشکلات پیرامون عدم پرداخت مطالبات بیمارستان ها توسط بیمه ها از موضوعات مطرح شده توسط جانبازان بود.

 جانبازان آسایشگاه امام خمینی(ره) هم چنین از تولیت آستان قدس و خادمان امام رضا(ع) برای فراهم شدن زمینه حضورشان در آئین غبارروبی تشکر کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.