بیرجند: معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس در نشست صمیمی شورای هیات مذهبی سطح شهر  با اشاره به وقایع کربلا گفت: آگاه سازی مسائل عاشورا و امور مذهبی می تواند نسل جوان ما را روشن کند.

هیئت های مذهبی مرکز وحدت و اجتماع همدلی باشند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین ؛ سید مهدی طلایی مقدم به امنیت حاکم بر کشور اشاره کرد و گفت: با درک صحیح از حساسیت بیان مسائل مذهبی و روشنگری های دینی؛ مواظبت کنیم که تبیین زوایای مذهبی و زندگی ائمه (ع) نباید دست آویزی برای ایجاد شکاف در صفوف شیعه و سنی شود.

وی تاکید کرد: امروز شهرستان طبس به کمک شورای هیات مذهبی و عموم مردم نیاز دارد و دست مودت و محبت را به سوی همشهریان عزیز دراز می کنم تا فرمانداری را خانه خود بدانند و برای کمک به خادمین خود همراه ما باشند.

طلایی مقدم به برخی سوابق سیاسی شهرستان طبس اشاره کرد: برای هر برخوردی و قبل از بیان هر حرفی کمی تامل کنیم و با تصمیم گیری صحیح و عقلانی راهی درست و اینده ای روشن برای شهرستان غنی طبس رقم بزنیم.

نماینده عالی دولت در طبس گفت: فرماندار هرگز تصمیم احساسی و لحظه ای نمی گیرد و برای توسعه شهرستان از هرگونه برخورد حزبی پرهیز می کند.

فرماندار ویژه طبس تصریح کرد: وحدت به معنی تقلید کورکورانه نیست و همدلی زمانی رقم می خورد که در راستای توسعه شهرستان و اجرای سند چشم انداز طبس علیرغم اختلاف نظرها کنار هم باشیم.

این مقام عالی شهرستان طبس گفت: هیئت های مذهبی تکیه گاه مسئولان شهرستان باشند و اگر حمایت و همراهی هیات نباشد؛ نتیجه توسعه نامعلوم است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس افزود: طبس روی ۳ میلیارد تن زغالسنگ قرار دارد؛ بهترین ظرفیت های صنعت توریسم در این شهرستان قرار دارد و این ظرفیت ها می تواند با همدلی و هم صدایی عملیاتی شود.

طلایی مقدم به صفات بخشنده و مهربان خدا اشاره کرد و گفت: کدورت ها را کنار بگذاریم؛ بخشنده باشیم و دست همدیگر را به مهر بفشاریم و من نیز به عنوان خادم همشهریان خواهشمندم، نقدها به عملکرد اینجانب را بازگو کنید تا باهم به رفع اشتباهات بپردازیم.

وی از خدمات و همراهی هیئت های مذهبی شهرستان طبس با دولت تدبیر و امید تقدیر کرد و مردم را ولی نعمت مسئولان نظام خواند و از اینکه در کنار همشهریان طبسی است ابراز خرسندی کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.