رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه قانون سنجش و پذیرش دانشجویان تحصیلات تکمیلی همه مسائل را مشخص کرده است و ثبت‌نام‌ها براساس این قانون انجام می‌شود، گفت: داوطلبان فقط باید به اطلاعیه‌های سازمان سنجش توجه کنند.

ثبت‌نام‌ آزمون‌های تحصیلات تکمیلی بر اساس قانون سنجش و پذیرش انجام می‌شود/ اعتراض رئیس کمیسیون آموزش به رای دیوان عدالت اداری

به گزارش «قدس آنلاین» به نقل از فارس، محمدمهدی زاهدی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، در رابطه با چگونگی تعیین تکلیف ثبت‌نام‌ آزمون‌های تحصیلات تکمیلی گفت: قانون سنجش و پذیرش دانشجویان تحصیلات تکمیلی همه مسائل را مشخص کرده است و ثبت‌نام‌ها براساس این قانون انجام می‌شود.

وی در پاسخ به این سوال که تکلیف داوطلبان سرگردان چیست، اظهار داشت: داوطلبان فقط باید به اطلاعیه‌های سازمان سنجش توجه کنند.

به گفته زاهدی، شورای سنجش و پذیرش دانشجویان تحصیلات تکمیلی فردا در جلسه‌ای این مسئله را بررسی می‌کند، قانون مشخص است و این شورا هم در چارچوب قانون عمل می‌کند.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به اعتراض خود نسبت به رای دیوان عدالت اداری، گفت: دیوان عدالت اداری حکمی را داده که در صلاحیت دیوان نبوده است، مصوبات شورای انقلاب فرهنگی تصریح دارد در جاهایی که مسائل آموزشی مرتبط با وزارت بهداشت و علوم است، دیوان حق دخالت ندارد زیرا در تخصص آن نیست.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.