فرمانده انتظامی مازندران از شناسایی و دستگیری ۱۷ متهم به شرارت و اراذل و اوباش طی سه روز گذشته در سطح استان خبر داد.

۱۷ متهم به شرارت در مازندران دستگیر شدند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، سردار سید محمود میرفیضیاز شناسایی و دستگیری ۱۷ متهم به شرارت و اراذل و اوباش طی سه روز گذشته در سطح استان خبر داد و افزود: در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مقابله با تحرکات اراذل و اوباش در سطح استان، طرح ویژه برخورد و مقابله با اراذل و اوباش به مدت سه روز در سطح استان به مرحله اجرا درآمد.

وی تصریح کرد: در این طرح ماموران پلیس امنیت عمومی با شناسایی متهمان به شرارت و درگیری و ایجاد مزاحمت برای شهروندان در سطح استان با همکاری دیگر عوامل انتظامی موفق شدند، ۱۷ متهم به شرارت و درگیری، اراذل واوباش را شناسایی و دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی استان مازندران، با اشاره به کشف مقادیری موادمخدر و ابزار و آلات شرارت، از تشکیل پرونده برای متهمان دستگیر شده و معرفی آنان به مراجع قضائی خبر داد.

سردار میرفیضی با هشدار به هنجارشکنان، از عزم جدی پلیس برای برخورد با هرگونه ناامنی و شرارت در سطح جامعه خبر داد و افزود: پلیس برابر قانون به شدت با هرگونه ناهنجاری‌های اجتماعی و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی برخورد خواهد کرد.

وی از همکاری خوب و تعامل نزدیک دستگاه قضائی در طرح برخورد با اراذل و اوباش قدردانی کرد و افزود: تعامل و حمایت دستگاه قضائی از پلیس، نقش موثری در ارتقای امنیت اجتماعی و احساس امنیت روانی جامعه دارد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.