رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان بوشهر از پرداخت بیش از ۶۶۲ میلیارد ریال تسهیلات از طریق بانک‌های عامل با هدف سرعت بخشیدن به رونق اقتصادی به واحد های تولیدی استان خبر داد.

۶۶۲ میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای تولیدی استان بوشهر پرداخت شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر، سید حسین حسینی محمدی اظهار داشت: با تلاش‌های صورت گرفته دولت تدبیر و امید مبنی بر تشکیل جلسات مستمر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استان ۳۷۳ بنگاه اقتصادی در سامانه بهین یاب ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد ۲۷۶ مورد آن به بانک‌های عامل برای دریافت تسهیلات لازم معرفی شده است.

وی با اشاره به برگزاری ۶۱ مورد جلسه اصلی کارگروه تسهیل در استان افزود: تا کنون ۵۲۵ مصوبه اجرایی و۲۹۲ مورد در دست اجرا قرار دارد  که نشان از برنامه ریزی منظم و پیگیری جدی در رفع مسائل و مشکلات بنگاههای اقتصادی استان است.

حسینی محمدی اضافه کرد: از مجموع ۸۱۷ مصوبات کارگروه تسهیل بخش اعظم آن در بخش بانکی نظیر تسهیلات سرمایه در گردش و مابقی در بخش‌های امور مالیاتی، تامین اجتماعی، تامین انرژی و سایر موضوعات مشخص و در دستور کار قرار گرفته است. 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بیان داشت: با اجرای سیاست رونق تولید و حمایت از بنگاه‌های کوچک و متوسط امیدواریم بخش اعظمی از مشکلات تولید و اشتغال در استان مرتفع شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.