عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: سبک زندگی زنان و مردان کشورمان باید مهدی‌پسند و مهدوی باشد، وظیفه مردم این است به‌گونه‌ای عمل کنند که امام مهدی(عج) از آن‌ها راضی باشد.

سبک زندگی در کشور باید مهدوی باشد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از  میزان، حجت‌الاسلام نجم الدین طبسی در برنامه زمزم معرفت که در شبستان امام خمینی(ره) حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد، با اشاره به زمان آغاز امامت امام مهدی(عج) اظهار کرد: ظهور امام زمان(عج) منوط به 313 یار نیست، تعداد یاران ایشان بسیار بیشتر از این تعداد است، همچنین پس از ظهور امام زمان(عج) تعدادی از ائمه معصومین(ع) و انبیا رجعت می‌کنند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: امام حسن عسکری(ع) در زمان حیات خودشان بارها فرزندشان امام مهدی(عج) را به یاران خود نشان دادند و آن‌ها را توصیه کردند که از امام مهدی(عج) پیروی کنند، امام حسن عسکری(ع) این کار را برای اتمام حجت با یاران خودشان انجام دادند.

طبسی با اشاره به القاب امام مهدی(عج) اظهار کرد: یکی از القاب ایشان بقیه الله است، این لقب به معنای ذخیره خداوند بودن است. زنان و مردان کشورمان باید سبک زندگی شان مهدی‌پسند باشد، وظیفه مردم این است به‌گونه‌ای عمل کنند که امام مهدی(عج) از آن‌ها راضی باشد.

وی با بیان اینکه پایبندی به دین و مذهب خواسته امام زمان(عج) از همه مردم است ادامه داد: در میان 313 یار خاص امام زمان(عج)، 50 زن هم وجود دارد که این زنان وظیفه پشتیبانی از جبهه‌ها را بر عهده دارند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: در زمان حکومت امام مهدی(عج) 12 نفر وجود دارند که آن‌ها وظیفه اداره حکومت را زیر نظر این امام معصوم در مناطق مختلف جهان دارند.

طبسی با اشاره به روز ظهور امام زمان(عج) اظهار کرد: ایشان در روز عاشورا ظهور می‌کنند، ما به رجعت پس از ظهور امام زمان(عج) اعتقاد داریم، در زمان ایشان، انبیا و ائمه معصومین(ع) دوباره به دنیا باز می‌گردند.

وی ادامه داد: منتظران امام مهدی(عج) باید کاری کنند که ایشان از آن‌ها رضایت داشته باشند، رضایت امام مهدی(عج) بالاتر از رویت ایشان است، گرچه که به هر حال رویت امام مهدی(عج) هم یک شرف الهی محسوب می‌شود.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پایان خاطرنشان کرد: امام مهدی(عج) بین مردم هستند، ولی مردم ایشان را نمی‌شناسند، آن کسی که با امام زمان(عج) ارتباط دارد، نمی‌گوید، کسانی که سخن از ارتباط با ایشان می‌زنند، معمولا دروغگو هستند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.