سپ بلاتر که به تازگی درخواست تجدید نظر در رای محرومیتش رد شده است، در دفاع از خود تاکید کرد هیچ پولی را به اشتباه به کسی پرداخت نکرده است.

ادعای تازه بلاتر: هیچ پولی را به اشتباه به کسی پرداخت نکردم

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از ایسنا، بعد از آنکه درخواست تجدید نظر برای محرومیت سپ بلاتر از سوی دادگاه عالی ورزش (CAS)  رد شد، رییس سوییسی سابق فیفا با صراحت بیشتری نسبت به بیان پشت پرده حضور خود در راس بالاترین نهاد فوتبالی جهان صحبت کرد. به نظر می رسد او دیگر امیدی به کاهش محرومیت ۶ ساله از حضور در فوتبال را ندارد و به همین خاطر، سعی می کند با بیان بدون پرده حرف‌هایش، وجهه از دست رفته‌اش را بازیابد. 

سپ بلاتر در آخرین اظهار نظرش گفت: هیچ پول اشتباهی به کسی ندادم. اگر در یک دادگاه سوییسی محاکمه می شدم، مشخص می شد هیچ پول اشتباهی را پرداخت نکردم. فقط خواستار یک چیز هستم و آن هم اعتبارم است. هیچ تقلب و کار اشتباهی انجام ندادم و جریمه ای که برای من در نظر گرفته شده درست نیست. 

اعطای میزبانی به روسیه و قطر از سوی فیفا با انتقادات زیادی همراه شده است. خیلی ها معتقد هستند بلاتر و دستیارهای او از مقامات این دو کشور رشوه دریافت کردند و همین باعث شده است تا آنها به عنوان میزبان جام جهانی انتخاب شوند. 

بلاتر ادامه داد: فیفا وظایف متعددی دارد که نادیده گرفته شده است. فیفا وظیفه توسعه فوتبال را دارد نه اینکه تورنمت ها را سازمان‌دهی کند. جام جهانی ۳۲ تیمه، بهترین فرمول برای برگزاری جام جهانی است و افزایش تعداد تیم ها در این رقابت ها اشتباه بزرگیست که فیفا در حال انجام آن است. در حال حاضر در فیفا افرادی هستند که چیزی از توسعه و این رشته نمی دانند. حضور این افراد در فیفا اشتباه بزرگی است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.