مدیر اجرایی معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: در دوره شانزدهم اعزام دانشگاهیان به عتبات برای اولین بار زوج‌های دانشجویی که تازه قرار است زندگی خود را آغاز کنند بدون قرعه‌کشی به عتبات اعزام خواهند شد.

اعزام تازه عروس دامادهای دانشجویی به عتبات بدون قرعه‌کشی/ تسهیلات ویژه برای اعزام دانشگاهیان

به گزارش «قدس آنلاین» به نقل از فارس،  محمد زارع معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در نشست خبری که صبح امروز در رابطه با شانزدهمین دوره اعزام دانشگاهیان به عتبات برگزار شد، گفت: همواره سعی ما بر این بوده است که اعزام‌های دانشجویان به عتبات با سفرهای عادی متفاوت باشد و به همین دلیل برنامه‌های ویژه‌ای را برای دانشگاهیان در نظر گرفتیم.

وی افزود: در اعزام‌هایی که توسط ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان انجام می‌شود علاوه‌بر اعزام روحانی برای پاسخ به سوالات دانشجویان، مداحانی نیز همراه کاروان‌ها اعزام خواهد شد.

معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان اظهار داشت: در این دوره به دانشگاهیانی که به صورت زمینی به عتبات اعزام می‌شوند مبلغ یک میلیون تومان و به دانشگاهیانی که به صورت هوایی اعزام می‌شوند مبلغ یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان وام پرداخت می‌شود.

وی تاکید کرد: در دوره شانزدهم اعزام دانشگاهیان به عتبات برای اولین بار زوج‌های دانشجویی که تازه قرار است زندگی خود را آغاز کنند بدون قرعه‌کشی به عتبات اعزام خواهند شد.

زارع در ادامه با اشاره به وامی که برای دانشگاهیان جهت اعزام به عتبات در نظر گرفته شده است، گفت: تفاهمنامه‌ای که با بانک ملت در این خصوص امضا شده است، تفاهمنامه خوبی است و دستورالعمل‌های خوبی هم از طرف مدیریت بانک ملت به شعب این بانک ابلاغ شده است.

مدیر اجرایی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در خاتمه با اشاره به مشکلاتی که برای برخی از دانشجویان تهرانی در دوره قبل برای دریافت وام پیش آمده بود، گفت: در دوره قبل یک مقدار تغییرات در سیستم بانک ملت ایجاد شد ولی در مجموع در استان‌ها کسانی که به بانک مراجعه کردند بیش از ۸۰ درصد موفق به دریافت وام شدند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.