ساری- رئیس مرکز آموزشی درمانی امام خمینی(ره) ساری مرگ «علی روحی» بیمار آملی اعزامی به این بیمارستان را تایید کرد و گفت: علت فوت این بیمار توسط پزشکی قانونی در دست بررسی است.

بیمار آملی با تزریق دو آمپول جان خود را از دست داد

دکتر میثاق شفیع زاد در گفتگو با قدس آنلاین، در ارتباط با مطرح شدن مرگ این بیمار به دلیل سهل انگاری پرسنل بیمارستان افزود: بیمار مذکور به علت تزریق دوعدد آمپول وانکومایسین ۵۰۰  و بروز واکنش های حساسیتی در بخش ارتوپدی دچار ایست قلبی شد و جان خود را از دست داد.

وی یادآور شد: کمیته بررسی به منظور چگونگی علت مرگ این بیمار با حضور اساتید ارتوپدی،پزشکی قانونی و مدیر پرستاری تشکیل و اقدامات لازم در این ارتباط صورت گرفت.

رئیس مرکز آموزشی درمانی امام خمینی(ره) ساری اضافه کرد: بیمارستان هم به دنبال بررسی دقیق علت فوت این بیمار بوده و منتظر اعلام نظر مسولان پزشکی قانونی در این رابطه هستیم.

شایان ذکر است در ماه گذشته هم یک مادر باردار در بیمارستان امام ساری جان خود را از دست داد که مدیران این بیمارستان با واکنش جدی خانواده متوفی در رسانه ها مواجه شدند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
    0 0
    در اینگونه موارد بهتر است که پزشک را مقصر ندانیم. او که قصد بدی ندارد نیتش خیر است مخصوصا اگر سهمیه ای باشد و تیغ به دست