بجنورد- مدیر تجاری مخابرات منطقه خراسان شمالی گفت: تا پایان امسال بسترهای فیبرنوری در تمام شهرستان های استان اجرایی و فراهم می شود. 

اجرای فیبر نوری در تمام شهرستان های خراسان شمالی
به گزارش قدس آنلاین،محمود گریانلو ظهر یک شنبه در جمع خبرنگاران از واگذاری ارائه بسته جدید اینترنتی به کاربران اینترنتی به صورت پایلوت در شهر بجنورد خبر داد و افزود: این بسته جدید در بستر فیبر فراهم می شود و با قیمت بسیار ارزان و سرعت بالا برای کاربران قابل استفاده است.
وی افزود: این بسته جدید از سه هفته آینده در برخی نقاط بجنورد قابل واگذاری است. 
گریانلو در بخش دیگر سخنان خود از برگزاری نخستین جشنواره قرآنی با عنوان رحمه للعالمین با مشارکت همراه اول و مخابرات خبر داد و گفت: این مسابقه قرآنی به مناسبت هفته وحدت برگزار می شود.
وی افزود: این رویداد فرهنگی با هدف ترویج فرهنگ قرآنی در روزهای ۲۴ تا ۲۶ آذرماه امسال برگزار می شود و اختتامیه این مسابقات نیز در روز ۲۸ آذرماه در دانشگاه پیام نور برگزار می شود.
وی گفت: در این رویداد فرهنگی، بسته خاص اینترنتی همراه اول رونمایی می شود و علاوه بر آن توزیع رایگان سیم کارت همراه اول نسل ۴G  میان دانشجویان در دستور کار قرار گرفته است و علاوه بر آن سیم کارت های نسل ۳G به صورت رایگان با ۴G تعویض می شود. 
گریانلو در بخش دیگر سخنان خود به سرمایه گذاری شرکت مخابرات در گلستان شهر بجنورد اشاره کرد و گفت:  متاسفانه ساکنان این مجموعه مسکونی از دریافت خدمات تلفن ثابت استقبال نکردند و تمام سرمایه گذاری های ما در این مجموعه مسکونی دارد خاک می خورد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.