نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: بخشی از قوانین حوزه صنعت، نیازمند بازنگری و اصلاح است و باید به نحوی برنامه ریزی کنیم که کارآفرینی در کشور تسهیل وموانع آن رفع شود.

بخشی از قوانین حوزه صنعت نیازمند بازنگری و اصلاح است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، محمدرضا منصوری روز یکشنبه در جریان بازدید اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس از واحدهای صنعتی زرندیه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در حال حاضر قوانین مرتبط با کارآفرینی و ایجاد شغل در کشور نه تنها تسهیل کننده نیست، بلکه روند فعالیت های کارآفرینانه را با مشکل و مانع مواجه کرده است.

وی افزود: باید از کارآفرینان و صنعتگران حمایت شود تا رشد نرخ اشتغال و کاهش نرخ بیکاری حاصل شده و قوانین دست و پاگیری که این حمایت و پشتیبانی را با مانع روبرو می کند می بایست اصلاح شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در رابطه با مشکلات واحدهای صنعتی استان مرکزی و بدهی های معوق این صنایع در سال جاری اقدامات بسایری انجام شده و خواستار همکاری دستگاه های خدماتی و... با واحدهای صنعتی بدهکار به آنها شده ایم تا به تدریج مشکلات صنایع رفع شود.

منصوری تصریح کرد: در حال حاضر همکاری خوبی در استان برای رفع مشکلات واحدهای صنعتی استان وجود دارد که تاکنون بی سابقه بوده و بسیاری از صنایعی که در سال جاری متقاضی دریافت تسهیلات رونق تولید بوده اند، این تسهیلات را دریافت کرده اند.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان ساخت: از سوی دیگر بهره وری در تولید باید افزایش یابد تا رونق حاصل شود، اما در حال حاضر بهره وری و کیفیت در تولید پایین است بنابراین نمی توانیم در صادرات حرفی برای گفتن داشته باشیم.

وی ادامه داد: فعالان حوزه صنعت و کارگران استان باید حمایت و پشتیبانی شوند و بخشی از این حمایت می بایست در رابطه با اصلاح قوانین موجود در مجلس صورت پذیرد تا اشتغالزایی و کارآفرینی در کشور تسهیل شده و رونق یابد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.