یزد- کارگاه استارت‌آپ با هدف آشنایی با الفبای کسب و کار برای ششمین بار به مدت سه روز با موضوع شهر الکترونیک ویژه عموم در دانشگاه یزد برگزار شد.

کارگاه استارت‌آپ تجربه‌های ناب در دانشگاه یزد برگزار شد

به گزارش قدس آنلاین، دبیر برگزاری استارتاپ تجربه ناب با اعلام این خبر گفت: استارتاپ تجربه‌های ‌ناب یک رویداد آموزشی و تجربی است که در سه روز متوالی برگزار و در آن گروه‌های مختلف و ایده‌پرداز  گرد هم آمدند تا ایده‌های خود را مطرح و پس از تشکیل گروه، آن‌ها را اجرایی کنند.

ابوالفضل شرافت افزود: برگزاری این استارتاپ با هدف ارائه ایده‌های نوآورانه و نیز اجرایی شدن ایده‌های کارآفرینان جوان و تبادل اطلاعات بدون محدودیت سنی برای شرکت‌کنندگان است.

وی تصریح کرد: در این استارتاپ با انتخاب ۱۲ ایده برتر از سوی شرکت‌کنندگان، با تشکیل تیم‌های هفت تا ۱۰ نفره، ایده‌های منتخب طی مدت دو روز مورد بررسی و تحلیل قرار گرفت.

به گفته وی آموزش الفبای کسب و کار و آشنایی با موضوعات ایده‌پردازی و بوم مدل کسب و کار از اهداف این دوره از استارتاپ‌ بود.

دبیر برگزاری استارتاپ تجربه‌های ناب خروجی برگزاری این دوره استارتاپ را انتخاب سه ایده برتر برای معرفی به مراکز مرتبط و اقدام به حمایت‌های قانونی از ایده‌پردازان اعلام کرد.

شرافت بیان داشت: با حمایت از استارتاپ‌ها و پتانسیل‌های موجود داخلی قطعا گام موثری در توسعه تکنولوژی برداشته می‌شود و نهادهایی چون پارک‌های علم و فناوری، شهرداری‌ها و ... می‌توانند از این استارتاپ‌ها و ایده‌هایی که ارائه می‌شود حمایت کنند.

وی اظهار کرد: همچنین تسهیلات کم بهره و بی‌بهره برای ایده‌ها و تجاری‌سازی آن‌ها پرداخت می‌شود و بنیاد ملی نخبگان و پارک علم و فناوری نیز در زمینه تامین امکانات و رفع نیازها از تیم‌های استارتاپ حمایت می‌کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.