زاهدان - رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: سفر به استان سیستان و بلوچستان فرصتی است تا مشکلات و پروژه‌های اجرا شده در این استان را از نزدیک بررسی کنیم.

اکنون فرصت توجه به مشکلات سیستان بلوچستان در برنامه ششم و بودجه ۹۶ است

به گزارش قدس آنلاین، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی صبح دوشنبه ۲۲ آذر  وارد  فرودگاه زاهدان شد .

لاریجانی در بدو ورود مورد استقبال آیت‌الله عباسعلی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و جمعی از مسئولین استان سیستان و بلوچستان قرار گرفت.

رئیس مجلس شورای اسلامی درباره سفر یک روزه خود به استان سیستان و بلوچستان گفت: این سفر فرصتی است تا از اقداماتی که در مسائل اجرایی در استان صورت گرفته و همچنین نیازهای استان آگاهی پیدا  کنیم .

وی افزود: اکنون زمانی است که برنامه ششم در مجلس شورای اسلامی درحال تدوین است و همچنین بودجه سال آینده در حال بررسی است. فرصتی است که اگر نیازهای مهمی در استان با کمک نمایندگان، استاندار و مدیران اجرایی بررسی کنیم و تا آنجایی که ممکن است برای استان که احتیاج به کار زیاد دارد هم در برنامه ششم توسعه و هم بودجه سال ۹۶ کل کشور به آنها توجه شود.

لاریجانی پس از گفت‌وگو با خبرنگاران، با حضور در مزار شهدا، با نثار فاتحه‌ای به مقام شامخ آنان ادای احترام کرد. دیدار با نماینده ولی فقیه استان در امور اهل سنت از برنامه بعدی رئیس مجلس در این سفر است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.