ایلام- مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام گفت: امسال به دلیل محدودیت های شدید مالی و عدم تخصیص اعتبار مورد نیاز، دانش آموزان این استان همچنان از شیر رایگان محروم اند.

دانش آموزان ایلامی محروم از شیر رایگان

به گزارش قدس آنلاین، علی بیرانوند روز دوشنبه در گفت و گو  با قدس آنلاین، با بیان اینکه در استان ایلام بیش از ۱۰۰ هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی مشغول به تحصیل هستند، اظهار داشت: بیش از ۱۲ هزار نفر از کادر اداری، آموزشی و پرورشی استان در راستای تعلیم و تربیت این آینده سازان انقلاب اسلامی، مشغول خدمت و انجام وظیفه هستند.

وی با اشاره به اینکه اغلب دانش آموزان بدون صرف صبحانه در مراکز آموزشی و پرورشی حضور می یابند و توزیع شیر رایگان نقش بسزایی در تأمین تغذیه سالم دانش آموزان دارد، افزود: سال گذشته در بین تمام دانش آموزان مقاطع تحصیلی استان، شیر رایگان توزیع شد و با استقبال خوب آنان مواجه گردید.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام بیان داشت: در سال جاری به دلیل تنگناهای شدید مالی، تا کنون در هیچ جای کشور شیر رایگان بین دانش آموزان توزیع نشده است و ما همچنان منتظر تخصیص بودجه و گشایش اعتبار هستیم.

علی بیرانوند یادآور شد: امیدواریم که این محدودیت های مالی مرتفع شوند و در آینده نزدیک شاهد توزیع شیر رایگان بین دانش آموزان باشیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.