زاهدان - رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وزارت بهداشت با بدهی‌های بسیاری روبه رو است، از دولت و کمیسیون بهداشت و درمان مجلس خواست تا با اتخاذ تدابیری وضعیت این بخش را ساماندهی کنند.

بدهی وزارت بهداشت سنگین است/دولت و مجلس کمک کنند

به گزارش قدس آنلاین ،دکتر علی لاریجانی روز دوشنبه با حضور در مراسم افتتاح 12 بیمارستان صحرایی نیروی زمینی سپاه در زاهدان گفت: ایام فرخنده‌ و با سعادتی است که مجددا در خدمت شما هستم و از آنجائیکه به نوعی هم ولایتی شما محسوب می‌شوم از طرح مشکلات استان سیستان و بلوچستان توسط نمایندگانش استقبال بسیاری می‌کنم چرا که محرومیت زدایی تاثیر بسیاری در سرنوشت ملت دارد.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پایه‌های ایران در سیستان و بلوچستان قرار دارد، گفت: باید تلاش کنیم این استان آباد شود.

وی با یادآوری میلاد حضرت محمد و امام جعفر صادق (ع) گفت: پیامبر به عنوان رحمه للعالمین است یعنی وجودی که مصداق رحمت برای همه محسوب می شود و از نظر فلسفی و خدایی وجود ایشان سبب وصول توفیقات حق تعالی به عالم می‌شود. در واقع این جریان رحمت برای عالم است که در مقابل آن جریان دیگری به نام زحمت در عالم وجود دارد که این دو جریان مخالف یکدیگر هستند.

دکتر لاریجانی ادامه داد: کسانی در مدرسه محمدی حرکت و تحصیل می‌کنند که جلوه‌ای از رحمت برای مردم باشند این افراد مشکل مردم را حل می‌کنند، سیاستمداران نیز اگر قصد حل مشکل مردم را دارند باید به عنوان رحمتی برای ملت باشند.

رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: سیاستمدارانی مانند وزیر بهداشت و درمان دولت وقت که تلاش می‌کنند مشکلات حوزه‌ی سلامت و بهداشت مردم را حل کنند نمونه‌ای از کسانی هستند که در جریان رحمت قرار می‌گیرند البته کار ایشان بسیار سخت است چرا که با بدهی بسیار در حوزه بهداشت و درمان روبه رو هستند بنابراین دولت و کمیسیون بهداشت و درمان باید تدبیری بیندیشند تا وضعیت این بخش را ساماندهی کنند چرا که به سرنوشت تندرستی مردم وابسته است اما هنوز سامان نیافته است، مجلس و دولت تلاش کرد منابع خوبی برای حوزه سلامت تعبیه کند اما لازم است تصمیمات مهم تری گرفته شود.

وی افزود: دولت و نمایندگان استان سیستان و بلوچستان در مجلس باید همت کنند مشکلات این بخش حل شود. دکتر لاریجانی در ادامه در توضیح جریان رحمت و وحدت گفت: سیاستمداران باید کار خود را بر مبنای حل مسائل مردم که شغل و آبادانی محور آن است قرار دهند البته افرادی هستند که به امور دیگر می‌پردازند و آن‌ها در گروه رحمت الهی قرار می‌گیرند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.