نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که نیروهای مسلح روسیه و اسرائیل اقدامات خود در سوریه را برای جلوگیری از بروز هرگونه درگیری، هماهنگ کرده‌اند.

نتانیاهو: اجازه نمی‌دهیم ایران با استفاده از سوریه به اسرائیل حمله کند

به گزارش "قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری دانشجویان؛ بنیامین نتانیاهو روز یکشنبه در مصاحبه با شبکه سی بی اس نیوز تاکید کرد: نیروهای مسلح اسرائیل و روسیه اقدامات خود را هماهنگ می کنند تا از هرگونه درگیری ناخواسته در سوریه جلوگیری به عمل آید.

به گفته وی اسرائیل یکی از نخستین طرف هایی بوده است که ارتباطات و تماس های خود با روسیه را برای جلوگیری از حوادث احتمالی خطرناک در جریان عملیات روسیه در خاک سوریه، برقرار کرده است.

نتانیاهو در ادامه افزود: ما بین ارتش های مان هماهنگی به وجود آورده ایم چرا که هیچ کسی دوست ندارد درگیری ناخواسته ای بین اسرائیل و روسیه به وقوع بپیوندد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد: اسرائیل قصد دخالت در جنگ سوریه را ندارد ولی در عین حال اجازه نخواهد داد تا ایران با استفاده از سوریه به اسرائیل حمله کند.

منابع میدانی پنج روز پیش گزارش دادند صدای انفجار مهیبی فرودگاه نظامی المزه در غرب دمشق را تکان داد که بعداً مشخص شد که این موقعیت نظامی هدف حمله نظامی رژیم صهیونیستی قرار گرفته است.

به‌گفته این منابع، مسئله قطعی این است که حمله رژیم صهیونیستی به فرودگاه المزه از طریق موشک‌هایی صورت گرفته است که از فراز آسمان لبنان عبور کرده است.

نتانیاهو با اشاره به اینکه ترامپ می تواند به اسرائیل کمک کند تا توافق هسته ای با ایران نابود شود، گفت: من فکر می کنم که گزینه هایی که ما در اختیار داریم به مراتب بیشتر از چیزی است که شما تصور می کنید. بسیار بیشتر. من درباره این گزینه ها صحبت خواهم کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.